اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

ملت ایران سلوک بسیجی را حفظ خواهند کرد

امام جمعه خلخال گفت: ملت ایران سلوک بسیجی و کسوت بسیج را حفظ خواهند کرد.

ملت ایران سلوک بسیجی را حفظ خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال گفت: ملت ایران سلوک بسیجی و کسوت بسیج را حفظ خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم ما پیرو آن پیر فقید هستند و همچنان پای آرمان های امام راحل و شهدا استوار و پرصلابت ایستاده اند.

رشتبری ضمن تبریک هفته بسیج مستضعفین گفت: افتخار می کنیم که یک بسیجی هستیم و بسیج هدیه الهی است که ملت ما آن را به خوبی دریافته و در تداوم آن پافشاری خواهد کرد.

امام جمعه خلخال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولین گفت: مردم ما از 35 سال گذشته با فشار و هجمه همه جانبه دشمنان و استکبار رو در رو بوده و با صبر و استواری این فشار‌ها را تحمل کرده و اینک نیز با بیشترین تحریم‌ها از جمله تحریم دارو که یکی از حیاتی‌ترین بحث ها در مقوله درمان بیماران است مواجه است و دشمنان بدانند تحریم ها در کمترین زمان به فرصت‌هایی در راستای تعالی کشور و ملت ایران تبدیل خواهد شد.

رشتبری با دعوت اهالی حاضر در نماز جمعه به تقوای الهی گفت: سستی، تنبلی، غفلت و معصیت انسان را از درگاه خداوند متعال دور کرده و درهای رحمت را به سوی آنان می بندد و بندگان باید در جهت پاکسازی روح و روان و جسم از معصیت تلاش کرده و راه خود را به سوی حق تعالی در پیش گیرند.

وی بی تقوایی را اصلی‌ترین عامل در حادثه عاشورا عنوان نمود و گفت: عده ای بی تقوا نتوانستند نفس رحمانی سید الشهدا(ع) را درک و در پیشگاه خداوند جایگاهی داشته باشند و از این رو بر فرزند پیامبر(ص) شمشیر کشیدند و امام حسین (ع) به امر الهی فریضه امر به معروف و نهی از منکر را جاری و موجبات پایداری اسلام را بنا نهاد.

امام جمعه خلخال با تقدیر از امام جمعه موقت خلخال گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصابر امینی‌راد امام جمعه موقت خلخال سال‌ها در سنگر استوار نماز جمعه در سطح شهرستان خلخال فعالیت مثمر ثمر داشتند و اکنون در سنگر دیگری مشغول به خدمت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال در بخش پایانی سخنان ضمن تسلیت شهادت حجت‌الاسلام انصاری و شهدا حادثه تروریستی اخیر در لبنان شهدا را مایه زبونی و ذلیل بودن دشمنان در رسیدن به اهداف خود عنوان نمود.

انتهای پیام/62008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول