اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

بسیج مظهر وحدت ملت ایران است

امام جمعه کوهبنان گفت: بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل، مدافع انقلاب، اسلام، مکتب و مجاهدت‌های معنوی، مخلصانه و مظهر وحدت ملت است.

بسیج مظهر وحدت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان با استناد به آیات و روایات مردم را به داشتن تقوای الهی دعوت کرد و اظهار داشت: در قرآن کریم برای اهل کتاب مشخصاتی بیان شده که آنان به خداوند و روز جزا ایمان دارند در حالی که امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند در کارهای خیر پیش قدم هستند و در نهایت آنان از صالحان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: گروهی هستند که با خداوند معامله می‌کنند در حالی که از جان و اموال خویش می‌گذرند و خداوند به آنان بهشت را ارزانی می‌دهد که در حقیقت جزو رستگاران درگاه حق محسوب می‌شوند.

صالح‌نیا با اشاره به پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بیان داشت: امام راحل یادگارهای با ارزش و باعظمتی را در طول عمر خود به جا گذاشته‌اند که استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمیته امداد، حساب 100 حضرت امام (ره)، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و شورای عالی انقلاب فرهنگی از جمله آنها است که در این راستا از همه با ارزش‌تر بسیج مستضعفین و ارتش 20 میلیونی است.

امام جمعه کوهبنان با بیان اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری شجره طیبه بسیج پایه قدرت الهی و معجزه انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل، مدافع انقلاب، اسلام، مکتب و مجاهدت‌های معنوی، مخلصانه و مظهر وحدت ملت است.

وی تصریح کرد: فرهنگ بسیج معنویت، شجاعت و غیرت است و بسیج بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام است که در نیروی بسیج خالص‌ترین و شرافتمندانه‌ترین انسان‌ها حضور دارند و در حقیقت بسیج مکتب شهیدان گمنام، نماد حضور، مقاومت و آگاهی ملت است.

صالح‌نیا گفت: مهم‌ترین امتیاز بسیج پاسداری از هویت ملی و دینی و همچنین حضور در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی است.

وی تأکید کرد: مهم‌ترین وظیفه بسیج ترویج فضائل اخلاقی و استقرار معنویت در جامعه و راهنمایی دلسوزانه نسل جوان کشور به سوی حقیقت و معنویت است و بدون شک اساسی‌ترین کار بسیج حمایت و دفاع  از اصول اسلام است.

امام جمعه کوهبنان افزود: بسیج باید از سطحی‌نگری اجتناب کند که اصل تشکیل مجموعه‌های صالحین بر اساس همین دید به وجود آمد که از لحاظ معنوی، تربیتی و تعلیمی به افراد بسیجی آموزش‌های مفید و لازم داده شود، لذا تا زمانی که بسیج در صحنه‌های دفاع از انقلاب حضور دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند.

انتهای پیام/80012/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول