اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود:

17 برنامه ورزشی ویژه هفته بسیج در شاهرود برگزار می‏شود

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود گفت: 17 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در طول هفته بسیج در شاهرود برای ورزشکاران برگزار می‏شود.

17 برنامه ورزشی ویژه هفته بسیج در شاهرود برگزار می‏شود

حسین ناظمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان ضمن گرامیداشت ایام عزاداری سالار شهیدان و با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: با توجه به تقارن این هفته با ماه محرم، برنامه‏های مختلفی به میزبانی هیئت‏های ورزشی شهرستان شاهرود برگزار می‏شود.

وی با اشاره به اجرای 17 عنوان برنامه در هفته بسیج گفت: ورزشکاران بسیجی در قالب هیئت‏های ورزشی در طول هفته بسیج، برنامه‏های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی را انجام خواهند داد.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شاهرود گفت: مراسم عزاداری هیئت منتظران موعود بسیج ورزشکاران شاهرود برگزار شده و عزاداری ایام محرم به میزبانی هیئت کاراته شاهرود برگزار می‏شود.

ناظمی یادآور شد: در این مراسم که در سالن ورزشی هلال احمر شاهرود برگزار می‏شود، ورزشکاران بسیجی هیئت‏های مختلف شهرستان به عزاداری سالار شهیدان و اصحاب وفادار ایشان می‏پردازند.

انتهای پیام/2249/ت10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول