اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

شعاع عملکرد بسیج جهان اسلام را در نوردیده است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج مولود انقلاب است و شعاع عملکرد آن جهان اسلام را درنوردیده است.

شعاع عملکرد بسیج جهان اسلام را در نوردیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید خرم‌دل پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: اگر نگاهی مختصر به عملکرد بسیج داشته باشیم و شاهد خدمات ارزشمند این شجره طیبه خواهیم بود.

وی افزود: اگر دولت‌های بحرین، عراق، پاکستان، لبنان، فلسطین و سوریه استوار مانده‌اند مطمئن باشید بر اساس آموزه‌های مکتب بسیج است. از روزی که تفکر بسیج در سوریه طنین‌انداز شده دولت بیش از گذشته مقاومت کرده است.

خر‌م‌دل افزود: تفکر بسیج الهام گرفته از آموزه‌های دینی ما است و وقتی دین در فکر و رفتار ما تجلی یابد آنچه در تصور ما نمی‌گنجد عملی می‌شود. امروز بسیج نه تنها در عرصه نظامی فعال است بلکه مجموعه‌ای پویا و منعطف است که متناسب با نیازمندی‌های انقلاب عمل می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه 40 پروژه سازنده بسیج در استان بوشهر آماده افتتاح است گفت: افتتاح دو بیمارستان صحرایی با بهترین امکانات، مساجد، حسینیه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بخشی از عملکرد بسیج استان در عرصه‌های سازندگی است.

خرم‌دل گفت: آنچه در عرصه‌های مختلف موجب افتخار کشور است حاصل تفکر بسیجی است و اگر قرار است انقلاب ما به انقلاب صاحب‌الزمان (عج) متصل شود این تفکر باید در تمامی حوزه‌ها جاری شود.

وی با بیان اینکه 700 برنامه مختلف در هفته بسیج با شعار «بسیج پیشتاز حماسه و خدمت» در استان برگزار می‌شود گفت: غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از حلقه‌های صالحین بسیج دانشجویی، جشنواره خلاقیت‌های بسیج، تجمع حماسی بسیجیان و رزمایش جنگ نوین از جمله برنامه‌های شاخص در هفته بسیج است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول