اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه لنده:

استکبارستیزی بسیج متاثر از قیام عاشوراست

جانشین فرماندهی سپاه لنده گفت: استکبارستیزی امروز نشات گرفته از قیام سرخ عاشورای حسینی است.

استکبارستیزی بسیج متاثر از قیام عاشوراست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ پاسدار خداکرم مرادی ظهر امروز در جمع نمازگزاران و بسیجیان شهرستان لنده با تبریک آغاز هفته بسیج گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «بسیج را در امتداد عاشوراست» این جمله معنا و مفهوم بسیار زیبایی را در خود جای داده است.

وی افزود: بسیج تداوم‌بخش حرکت ظلم‌ستیز سید‌الشهدا (ع) در قیام عاشورا بوده و امروز استکبارستیزی بسیج بیش از هر چیز دیگری جهانیان را متحیر ساخته است.

جانشین فرماندهی سپاه لنده گفت: پس از گذشت یک هزار و 400 سال از قیام عاشورا، تاثیرات آن بر جوامع اسلامی و غیراسلامی مشهودتر می‌شود.

مرادی در ادامه تصریح کرد: بسیج یک تشکل نظامی نیست بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فرهنگ و یک حرکت عظیم فرهنگی و اعتقادی است.

وی حضور آگاهانه در بسیج را یک ویژگی مهم خواند و گفت: در همه صحنه‌های انقلاب شاهد حضور آگاهانه و مقتدرانه بسیج با از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی بوده‌ایم.

جانشین فرماندهی سپاه لنده به حضور بسیج در صحنه‌های سازندگی کشور اشاره کرد و گفت: امروز به هر نقطه‌ای از کشور که نگاه کنیم شاهد حضور یکپارچه بسیجیان در امر سازندگی هستیم.

وی افزود: هیچ اقدامی برای سازندگی کشور بدون حضور بسیج امکان‌پذیر نخواهد بود.

مرادی گفت: بسیج را در جهان با ندای اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی می‌شناسند.

جانشین فرماندهی سپاه لنده یادآور شد: آرامش و آسایش و اقتدار نظام مدیون بسیج بوده و اگر امروز همه دنیا در یک طرف میز مذاکره هستند و ایران در طرف دیگر همه به برکت بسیج و تفکر بسیجی در جامعه است.

انتهای پیام/82013/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول