اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرامه مطرح کرد

تبدیل کانون‌های بسیج به مراکز پویای اسلامی

امام جمعه شهرستان خرامه بر تبدیل کانون‌های بسیج به ویژه «حلقه‌های صالحین» به مراکز پویای اسلامی، تاکید کرد.

تبدیل کانون‌های بسیج به مراکز پویای اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد صباحی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به هفته بسیج، اظهار داشت: روحیه از خود‌گذشتگی و ایثار مسئله‌ای ضروری برای بسیجیان است که باید آن را در خود تقویت کنند چراکه رهبر معظم انقلاب بسیج را به عنوان نیروی فعال و همیشه در صحنه می‌دانند.

وی افزود: همیشه در صحنه بودن بسیح از ویژگی‌های منحصر به فرد این نیرو است و ماهیت وجود بسیجی به عنوان یک ایثارگر ایجاب می‌کند که روحیه از خودگذشتگی را در خود تقویت کند.

صباحی خطاب به بسیجیان شرکت‌کننده در «حلقه‌های صالحین» تصریح کرد: بصیرت به معنای تشخیص به موقع مسائل و موضع‌گیری صحیح در مورد آن و برای این است که بسیجی بداند خط دیگری با دشمن و موضع او دارد.

امام جمعه خرامه ابراز داشت: بسیجی ایثار خود را صرف عقب نشاندن و عقیم ماندن فتنه‌های دشمن می‌کند اما کسانی که در لغزش‌گاه‌های تاریخ منحرف شدند به دلیل بی‌بصیرتی، چشم خود را بر روی حقایق بستند.

وی ادامه داد: لازم است کانون‌های بسیج به ویژه «حلقه‌های صالحین» به مراکز پویای اسلامی و به ستون فقرات و کانون بیداری و تکیه‌گاه مردم تبدیل شود.

صباحی ابراز داشت: عاشوراییان و کاروان امام حسین(ع) به ما آموختند که حتی اگر محاصره شدیم و آب را به روی ما بستند، باز دست از ولایت بر‌نداریم.

امام جمعه خرامه تصریح کرد: اگر قرار است حماسه اقتصادی شکل گیرد فقط با تکیه بر نیروهای مردمی محقق می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: غرب و دولت‌های اسلامی تا به حال هیچ کمکی به ما نکرده‌اند و این بی‌بصیرتی است اگر کسی گمان کند که آنها، اقتصاد ما را بهبود می‌بخشند.

انتهای پیام/2448/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول