اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

موفقیت‌های کشور در گرو اطاعت از رهبری است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: ایران اسلامی با اطاعت از رهبری در دوران دفاع مقدس پیروز شد و موفقیت ایران اسلامی در حال حاضر نیز تنها در گرو حمایت از ولی فقیه تحقق می‌یابد.

موفقیت‌های کشور در گرو اطاعت از رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری پیش از خطبه‌های نماز جمعه استان مازندران با تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان مدافعان راستین امامت و ولایت هستند و این امر را در دفاع مقدس به خوبی نشان دادند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس حرف و کلام امام (ره) را برای خود حجت می‌دانستند و با توجه به همین ویژگی با وجود تلاش‌های دشمن و مستکبران، ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به تلاش‌های گسترده عراق برای به انزوا درآوردن مردم ایران در دفاع مقدس گفت: نیروهای کفر و الحاد به خاطر حمایت‌هایی که از جانب غربی‌ها می‌شدند به لحاظ داشتن تجهیزات از ما برتر بودند ولی به دلیل حضور گسترده و با شور و شعور بسیجیان، نیروی بسیج در دوران دفاع مقدس حرف اول را می‌زد.

وی افزود: نیروهای بسیجی با اعتقادات قلبی وارد جبهه و جنگ شدند که جنگ بین ایران و عراق جنگ بین حق و باطل است.

نظری ادامه داد: بسیجیان معتقد بودند که اگر در جبهه کشته شوند به عالی‌ترین مدارج انسانی دست‌ می‌یابند و معتقدانه و مومنانه در برابر دشمن جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان در دفاع مقدس از حضور در جبهه‌های جنگ هراس نداشتند و ما با این سرمایه الهی در جبهه به پیروزی رسیدیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه بسیجیان مدافع انقلاب اسلامی و رهبری بودند، اظهار داشت: این اعتقاد باعث سرفرازی ایران اسلامی شد.

وی عنوان کرد: امروز عامل موفقیت ما پیروی از معیارهای اخلاقی که در طول دفاع مقدس به کار می‌گیریم، است.

نظری گفت: امروز چاره‌ای نداریم به خودمان بپردازیم و نیروی ایمانمان را تقویت کنیم و گوش به فرمان رهبر بدهیم و در هر میدانی که رهبر انقلاب از ما درخواست کرد حضوری پررنگ داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اطاعت‌پذیری بسیجیان از رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیجیان امروز برای تحقق منویات رهبری تلاش می‌کنند.

این مسئول با اشاره به موفقیت‌های بسیجیان در کشور اظهار داشت: بسیجیان در حال حاضر در هر عرصه‌ای حضور پیدا کردند و موفق و پیروز شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به ورود مناسب بسیج در عرصه سازندگی تصریح کرد: بسیجیان با روحیه‌ای که در دوران جنگ داشتند در عرصه علمی نیز حضور  بسیار پررنگ داشتند و موفقیت‌های زیادی برای کشور ما کسب کردند.

وی در پایان گفت: با داشتن روحیه بسیجی دشمن نمی‌تواند در درون ما رسوخ پیدا کند.

انتهای پیام/86004/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول