اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

نخستین مأموریت بسیج استکبارشناسی است

امام جمعه بافت گفت: نخستین مأموریت بسیج استکبارشناسی و مقابله با آن است و بسیجی دشمن‌شناس است و در آن لحظه‌ای که باید عمل کند، وارد میدان می‌شود.

نخستین مأموریت بسیج استکبارشناسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت با بیان اینکه غیر مسلمانان نیز از دستگاه امام حسین (ع) استفاده می‌کنند و از آن حاجت می‌گیرند، اظهار داشت: عزاداری بر امام حسین (ع) بعد از دهه اول هم باید ادامه پیدا کند.

خطیب جمعه بافت با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج بیان داشت: نخستین مأموریت بسیج استکبارشناسی و مقابله با آن است، بسیجی دشمن‌شناس است و در آن لحظه‌ای که باید عمل کند، وارد میدان می‌شود.

وی افزود: دومین مأموریت بسیج این است که جلوی انحراف را بگیرد، در زمان امام راحل با جمعیت 30 میلیون نفر ایشان فرمودند، ارتش بیست میلیونی و حال با 70 میلیون جمعیت باید ارتش 50 میلیون نفری داشته باشیم.

ابراهیمی با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه استکبارستیزی لزوم توجه عمقی‌تر به فرمایشات ایشان را خواستار شد و افزود: ایشان فرمودند، «وقتی ما دشمنان زیادی داریم و از بیرون به ما فشار می‌آورند باید از درون در همه ابعاد خود را قوی کنیم».

وی عنوان کرد پیامبر اکرم بر بیت‌المال کم‌خرج بودند و پرکار و برای مردم زیاد خرج می‌کردند و این روحیه بسیجی است و مسئولان ما هم باید از تحمیل خرج‌های گزاف به بیت‌المال خودداری کنند. امام جمعه بافت تلاش‌های جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب و خدمات‌رسانی زیاد به مردم محروم با امکانات کم را از روحیات ناب بسیجی دانست و بیان داشت: اگر آن روحیه واقعا حاکم شود، خدمات‌رسانی چشمگیر و به گونه‌ای دیگر می‌شود.

وی انفجار تروریستی سفارت ایران در لبنان را محکوم کرد و با گرامیداشت روز نیروی دریایی از تلاش‌های دلاور مردان نیروی دریایی در آب‌های کشور تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول