اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

حمایت از انبوه‌سازان در ساخت و ساز مناطق کم‌تر برخوردار شیراز

شهردار شیراز گفت: شهرداری از انبوه‌سازانی که قصد ساخت و ساز مطلوب در جنوب، شرق و شمال شرقی شیراز را داشته باشند، حمایت کامل کرده و آنها را در مراحل مختلف کار همراهی می‌کند.

حمایت از انبوه‌سازان در ساخت و ساز مناطق کم‌تر برخوردار شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه مدیریت شهردار این شهر، علی‌رضا پاک فطرت در دیدار با شهروندان مناطق سه و هفت شیراز، ضمن قدردانی از همراهی، صبوری و همکاری شهروندان این دو منطقه، از اعطای تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران در حوزه‌های خدماتی مانند ساخت بوستان‌ها، پیست‌های اتومبیلرانی و موتورسواری و ... خبر داد و اظهار داشت: شیراز برای رسیدن به توسعه موزون نیازمند همکاری تمام شهروندان شیرازی و فارسی مقیم ایران و نیز خارج کشور دارد تا این شهر در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی بتواند به شهری با اولویت صدور فرهنگ و هنر و ادب اسلامی تبدیل شود.

وی وجود آثار متعدد فرهنگی و تاریخی مانند آرامگاه‌های شاعران بزرگ و نیز منطقه تاریخی برم دلک و قصر ابونصر در محدوده این مناطق با داشتن زمین‌های بسیار گسترده مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران دانست و افزود: انبوه‌سازان و صاحبان املاک در محورهای مدرس، تخت جمشید، رسول اعظم، سرداران و ... با زیرساخت‌های بسیار مناسبی که از لحاظ ساخت تونل، تقاطع‌های غیرهمسطح، ایستگاه قطار برون‌شهری و مترو تأمین شده یا در حال تأمین است سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به توانمندی‌های ویژه شهر شیراز و استان فارس در حوزه‌های مختلف مذهبی، تاریخی و اینکه این شهر و استان تمام شرایط برای پذیرش گردشگر را دارد، تصریح کرد: همگی باید تلاش کنند تا شیراز بتواند برای تمام فصول کانون توجه گردشگران مختلف در راستای رونق اقتصادی و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان در بخش‌های مختلف به ویژه هتل‌سازی، گردشگری سلامت، ساخت بوستان‌های بزرگ و .... باشد.

شهردار شیراز همچنین با اشاره به جایگاه ویژه تکریم ارباب رجوع در شهرداری شیراز، ابراز داشت: شهروندان سومین حرم اهل بیت(ع) و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی، شایسته بهترین‌ها هستند و در این راستا کمیته ویژه سلامت اداری متشکل از بخش‌های تأثیرگذار شهرداری تشکیل شده که جایزه ملی سلامت اداری نیز در همین راستا نصیب شهرداری این شهر شد.

وی گفت: سیستم «سرا» اکنون در مناطق مختلف شهرداری به صورت یکپارچه در حال گذراندن مراحل نهایی جایگزینی به جای سیستم سنتی است که البته باید این دوره گذار که به یقین کوتاه خواهد بود سپری شود.

پاک‌فطرت در بخشی دیگر از سخنان خود از راه‌اندازی  دفاتر تسهیل‌گری در آینده نزدیک به صورت یکپارچه در مناطق 9گانه شهرداری شیراز خبر داد و گفت: با ایجاد این دفاتر شهروندان می‌توانند از هر نقطه‌ای در شهر با مراجعه به این دفاتر ثبت درخواست کنند تا مراحل صدور پروانه تسریع شود.

انتهای پیام/2448/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول