اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای خطاب به استاندار فارس مطرح شد

دفاع از مدیریت اسلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نامه‌ سرگشاده‌ای به استاندار فارس، هجمه‌های اخیر به مدیریت این دانشگاه را محکوم کرده و خواستار تداوم رویه اخلاق‌مدارانه اسلامی این مدیریت شدند.

دفاع از مدیریت اسلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در نامه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی این کلان شهر خطاب به محمد احمدی آمده است: همان‌گونه که مستحضرید اهتمام جدی به مسئله بهداشت و سلامت جامعه از مهمترین وظایف دولت است و ضرورت برنامه‌ریزی صحیح و حمایت همه‌جانبه از این عرصه بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

در ادامه این نامه تصریح شده است: بر همین اساس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان متولی اصلی موضوع سلامت در استان فارس از جایگاه ویژه‌ای در میان دستگاه‌های دولتی برخوردار است و با توجه به عملکرد سال‌های اخیر دانشگاه، موفقیت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف درمانی، پژوهشی، آموزشی، دانشجویی، فرهنگی و... دیده می‌شود.

در این نامه افزوده شده است: پیشرو بودن این استان در اجرای سیاست‌های کلان نظام سلامت و بیمه‌ای کشور، اجرای بیش از 60 پروژه عمرانی عمده در حوزه سلامت، افزایش بیش از 75 درصدی مراکز تحقیقاتی، کسب رتبه نخست پژوهشی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نسبت به تعداد دانشجو و استاد، افزایش چشمگیر تعداد دانشجویان و اساتید و بهبود کیفیت فضا و شرایط آموزشی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی با انواع سلایق و ... تنها بخش کوچکی از این فعالیت‌ها است.

تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از نامه خود به استاندار فارس خاطرنشان کرده‌اند: بدون شک نقش مدیریت آقای دکتر ایمانیه در این چند سال در به ثمر رساندن مجموعه این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است، مدیریتی که به دور از جهت‌گیری‌های سیاسی مخرب و همراه با رعایت مؤلفه‌های اخلاق اسلامی باعث ایجاد یک مقبولیت عمومی نسبت به ایشان در مجموعه دانشگاه شده است.

در ادامه این نامه بیان شده است: بر همین اساس مجموعه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان تنظیم‌کنندگان این نامه از حضرتعالی در جایگاه مدیریت ارشد این استان تقاضا دارند با تداوم حمایت خود از پایداری و ثبات در عرصه مدیریتی موفق سلامت فارس و بدون توجه به جو منفی و مغرضانه ایجاد شده علیه مدیریت و عملکرد موفق چند ساله دانشگاه، زمینه را برای رشد و پیشگامی بیش از پیش این عرصه در این استان فراهم کنید.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ستاد یادواره شهدا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کانون قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هیئت اباصالح (عج) دانشگاه علوم پزشکی شیراز، هیئت محبین اهل‌بیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و کانون گردشگری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از جمله امضاکنندگان این نامه هستند.

این نامه همچنین به دفتر ریاست جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کمیسیون بهداشت، درمان مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شیراز، مجمع نمایندگان فارس و رسانه‌ها رونوشت داده شده است.

به گزارش فارس، در این اواخر تندروهای اصلاح‌طلب که کارنامه آنان در دوران دوم خرداد بر کسی پوشیده نیست، هجمه سنگینی را به مدیریت اخلاق‌مدارانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز وارد آورده‌اند چراکه وی هرگز حاضر نشده است موضوع حیاتی و سرنوشت‌ساز سلامت استان را قربانی اهداف مغرضانه تندروهای سیاسی کند و اجازه نداده است وظیفه خطیری را که بر عهده دارد آغشته به آلودگی‌هایی شود که نه تنها در زمان حال بلکه آیندگان آن را با لعن و نفرین قضاوت کنند.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول