اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

شوراهای اسلامی در محدوده قانونی خود فعالیت کنند

فرماندار بردسیر گفت: شوراهای اسلامی در محدوده قانونی خود فعالیت کنند.

شوراهای اسلامی در محدوده قانونی خود فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، هادی احمدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار بردسیر انتخاب شهردار را گویای یک تغییر و تحول در بخش یک نهاد مردمی دانست که پایه و اساس این تغییر و تحول اراده مردم و قانون است.

وی اظهار داشت: جلسه امروز ما برآیند بیشتر از یک‌سال فعالیتی است که در کشور انجام شده و در واقع انتخاب شهردار ثمره انتخاباتی است که تحقق حماسه سیاسی امسال بود و انتخابات تنها کار اجرایی وزارت کشور است که با همه مشکلات در شهرستان بردسیر با حضور 86 درصدی مردم این حماسه به نحو احسن رقم خورد.

فرماندار بردسیر با اشاره به وظایف شوراها در زمینه پیگیری خواسته‌های مردم از آنها خواست تا در محدوده قانونی خود فعالیت کنند و افزود: در یکی از روستاها شورای اسلامی جلوی یکی از پروژه‌های عمرانی مهم را که از سال 89 آغاز شده گرفته و انتظار ما از شوراها به ویژه در روستاها این است که پیگیر خواسته‌های اصلی و اساسی مردم باشند به ویژه مسئله گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان که با توجه به سردسیر بودن بردسیر این امر بسیار مهم است.

فرماندار بردسیر اضافه کرد: کاری که برای شهرستان انجام می‌دهیم باید از سر تدبیر باشد؛ در غیر این صورت دلسوزی بدون تدبیر نتیجه عکس دارد، بنابراین باید در سایه همدلی و همکاری مسئولان و مردم بتوانیم، مشکلات شهرستان را حل کنیم.

به گزارش فارس؛ در این جلسه محسن زارع‌پور به عنوان شهردار بخش دشت‌کار ابقا و غلامحسین عباس‌زاده به عنوان شهردار جدید بخش نگار شهرستان بردسیر معرفی شد.

انتهای پیام/80027/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول