اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

‌اشتغال ‌65 هزار جوان بیکار اردبیل با مردمی کردن اقتصاد امکانپذیر است‌

استاندار اردبیل گفت: ‌تنها راهکار ایجاد اشتغال برای 65 هزار جوان بیکار استان مردمی کردن اقتصاد است.

‌اشتغال ‌65 هزار جوان بیکار اردبیل با مردمی کردن اقتصاد امکانپذیر است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در نشست معاونان و فرمانداران استان اردبیل در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: برای رفع این معضل لازم است فرمانداران به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا در کنار اعتبارات دولتی شرایط را برای سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در استان فراهم آورند.

وی با اشاره به اینکه از هرگونه سرمایه‌گذاری و حضور بخش خصوصی در افزایش توان تولید برای ایجاد اشتغال در استان حمایت می‌شود، تصریح کرد: بنیادهای مالی بزرگی در کشور وجود دارد که حضور آنها در استان می‌تواند برای منطقه مفید باشد و فرمانداران باید از این ظرفیت‌ها در راستای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال بین جوانان منطقه استفاده مطلوبی را داشته باشند.

خدابخش بر مردمی کردن اقتصاد و توجه به قابلیت‌های بخش خصوصی برای رشد و توسعه همه‌جانبه استان تاکید کرد و افزود: تنها راهکار ایجاد اشتغال برای 65 هزار جوان بیکار استان مردمی کردن اقتصاد است.

این مسئول خاطر نشان کرد: رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی سبب توسعه واحدهای اقتصادی استان می‌شود و لازم است همه ما با تلاشی مضاعف برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و تعطیل گام‌های اساسی برداریم.

وی به پایین بودن درآمد سرانه، کمبود آب شرب روستایی و عدم جلب سرمایه‌گذاران در استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع مالی دولت بایستی با همکاری و مشارکت خود مردم برای استفاده از ظرفیت‌های موجود استان و جلب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مسیر توسعه را در استان هموار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل بیان کرد: با تعامل و مشارکت بخش خصوصی می‌توانیم مشکلات اقتصادی استان را یکی پس از دیگری حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/62001/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول