اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

تاکید دولت بر مهار تورم و کاهش نرخ بیکاری است

استاندار مرکزی گفت: تاکید دولت تدبیر و امید بر مهار تورم و کاهش نرخ بیکاری است.

تاکید دولت بر مهار تورم و کاهش نرخ بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی پیش از ظهر امروز در سفر یک روزه خود به شهرستان شازند در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید مصمم است با تلاش و کوشش مسائل گرانی و تورم را سامان بخشیده و بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را در این زمینه حل و فصل کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل تحریم‌های دشمنان، کشور طی سال‌‌های اخیر از نظر اقتصادی با مشکلاتی مواجه بود که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی تا حدودی بر این مشکلات غلبه شد، اما دولت تدبیر و امید می‌کوشد با تلاش مسئولان مشکلات تورم را کاهش داده و از گرانی‌ها بکاهد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه توجه به تولید و حمایت از تولیدکنندگان از اولویت‌های مهم و اساسی دولت است، خاطرنشان ساخت: پرداختن به تولید داخلی علاوه بر رفع مشکل بیکاری نقش موثری در رونق اقتصادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های توسعه کشور دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصد است افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته به دلیل نبود برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده نتوانستیم به این هدف برسیم که می‌طلبد برای رسیدن به این مهم همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها تلاش خود را به کار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه تبدیل ایران به قدرت برتر خاورمیانه در سایه پایبندی به اهداف برنامه نظام محقق خواهد شد، گفت: کوتاهی در برنامه‌های نظام پایمال کردن خون شهدا است و مسئولان باید فردای قیامت پاسخگوی شهدا باشند.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توانمندی‌ها و قابلیت‌‌های استان مرکزی خاطرنشان ساخت: استان مرکزی به دلیل دارا بودن بیش از 2 هزار واحد صنعتی یکی از قطب‌های مهم صنعت و اقتصاد کشور به شمار می‌رود که باید از تمام این ظرفیت‌ها نهایت بهره را برد.

مقیمی در ادامه بر لزوم فعال کردن صنایع پایین دستی، تکمیل زنجیره تولید و پشتیبانی از شهرک‌های صنعتی شازند تاکید کرد.

انتهای پیام/87003/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول