اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

نرخ بیکاری در تویسرکان بالاست/ ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای تویسرکان از لحاظ صنعت و معدن و گردشگری، نرخ بیکاری در تویسرکان بالاست.

نرخ بیکاری در تویسرکان بالاست/ ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد‌مهدی مفتح صبح امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه حجاب تویسرکان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: دانش‌آموزان در هشت سال دفاع مقدس، نقش قابل توجهی داشتند.

وی ابراز کرد: دانش‌آموزان باید از دوره نوجوانی و جوانی خود به بهترین نحو در راستای رشد و پیشرفت فردی و اجتماعی خود و کشور استفاده کنند.

نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت پاسداشت خون شهدا و خوب درس خواندن را بهترین خدمت دانش‌آموزان به انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: تعلیم باید هم‌راستا با تربیت باشد.

وی شهدای هشت سال دفاع مقدس را الگویی برای نسل‌های انقلاب خواند و گفت: دانش‌آموزان باید اندوخته‌های نسل قبل را درست و کامل در زندگی خود کاربردی کرده و آن را به آیندگان انتقال دهند.

مفتح با اشاره به اینکه استکبار از هر طرف به دنبال ایجاد محدودیت برای کشور است، ابراز داشت: فشارهای آمریکا هرگز در اراده ملت غیور و آگاه ایران تأثیری ندارد، زیرا مردم با توکل به خدا و پیروی از ولایت از تهدیدها به عنوان یک فرصت استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه با وجود تحریم‌ها همه مسئولان برای تأمین رفاه مردم با جدیت تلاش می‌کنند، افزود: همه باید با درست بهره بردن از همه فرصت‌ها برای اقتدار روزافزون ایران اسلامی گام برداریم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس در پاسخ به مشکلات و نیازهای بیان شده از سوی دانش‌آموزان در خصوص شهرستان گفت: تویسرکان ظرفیت رشد و توسعه بیشتر دارد که باید مد نظر قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با وجود ظرفیت‌های خوب و بالای تویسرکان از لحاظ صنعت و معدن و گردشگری، نرخ بیکاری در تویسرکان بالاست.

مفتح ظرفیت آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) را یک امکان بزرگ برای جذب گردشگر و توریست عنوان کرد و اذعان داشت: شهرستان تویسرکان با قدمت چند هزار ساله ظرفیت پذیرش گردشگر و توریست را دارد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور در تویسرکان، یادآور شد: در راستای معرفی ظرفیت‌های تویسرکان این گونه برنامه‌ها را در دست اقدام داریم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با جدیت تمام دنبال ارتقای وضعیت بهداشت و درمان شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: نیاز تویسرکان به پزشک عمومی و متخصص تأمین می‌شود.

وی گفت: هر ماه یکی از متخصصان تویسرکانی مقیم در همدان به مردم شهرستان خدمت ارائه خواهد کرد.

مفتح با اشاره به حضور مسئولان کشوری و استانی به منظور حل و فصل مسائل برای توسعه شهرستان، تصریح کرد: مشکلات و نیازمندی‌های تویسرکان به صورت اصولی و کارشناسانه بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول