اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس تسهیلات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

نرخ بیکاری خراسان رضوی کمتر از میانگین کشوری است

کارشناس تسهیلات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: نرخ بیکاری خراسان رضوی در تابستان سال جاری به 6.6 درصد رسید که نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.

نرخ بیکاری خراسان رضوی کمتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، علی جوادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ بیکاری خراسان رضوی در تابستان سال جاری به 6.6 درصد رسید که در همین زمان این رقم در کشور 10.4 درصد بوده است، همچنین نرخ بیکاری استان در پایان سال گذشته 8.7 درصد و در کشور 12.2 درصد بوده که این نشان می‌دهد نرخ بیکاری استان نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.

علی جوادی در خصوص مشاغل خانگی بیان داشت: در شش ماهه نخست سال جاری در شهرستان تربت حیدریه بیش از یک‌هزار و 400 طرح در قالب مشاغل خانگی و با اعتباری 5.5  میلیارد ریالی به بانک‌های عامل معرفی شده‌ است که 384 مورد از این طرح‌ها یک میلیارد و 230 میلیون ریال اعتبار جذب کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در صدور مجوز مشاغل خانگی تعهد خراسان رضوی در سال جاری 10 هزار و 517 مجوز و سهم تربت حیدریه یک‌هزار و 167 مجوز است.

انتهای پیام/2202/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول