اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس خواستار شد

ارائه راه حل مشکل بیکاری در فارس توسط دانشگاهیان

استاندار فارس گفت: دانشگاهیان برای حل مشکل بیکاری در این استان راهکار ارائه دهند.

ارائه راه حل مشکل بیکاری در فارس توسط دانشگاهیان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سیدمحمد احمدی در جلسه دیدار با جمعی از اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد این استان، پژوهش در مباحث اجتماعی و اقتصادی را از جمله ضرورت‌های کاری برای این بخش دانست و گفت: امروزه اشتغال مهمترین موضوعی است که به خودی خود پایه دیگر مباحث و مشکلات اجتماعی و اقتصادی نیز شده و در این زمینه باید دانشگاهیان به عنوان مغزی متفکر راهکاری گره‌گشا ارائه کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: مشارکت نخبگان سیاسی و علمی از جمله راهکار حل مشکلات است و این راهکار باید از جنبه دخالت و دور شدن از وظایف اولیه آنان جدا شود.

وی در ادامه با اعلام حمایت از فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاهیان تصریح کرد: فعالیت‌های پژوهشی باید دارای خروجی موثر و واقعی باشد.

احمدی با بیان اهداف اصلی دولت در توسعه متوازن، پایدار و همه‌جانبه در فارس ابراز داشت: مسئله‌یابی درست، بسیاری از مشکلات جامعه را شناسایی و رفع می‌کند و دانشگاهیان باید مسئولیت این حرکت موفق را به عهده گیرند.

استاندار فارس با تاکید بر نقش موثر دانشگاهیان در رشد و توسعه کشور اضافه کرد: بخش دانشگاهی کشور با شناختی که از ظرفیت‌ها و مشکلات کشور دارد توانایی برنامه‌ریزی و طرح ایده‌های عملیاتی و رهایی‌بخش از مشکلات را نیز دارا بوده و در همین راستا دانشگاه آزاد با سابقه مفید خود از اولویت خوبی برخوردار است.

این جلسه با ارائه گزارش رئیس دانشگاه آزاد این استان و معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی پایان یافت.

انتهای پیام/2448/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول