اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی منوجان اعلام کرد

برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی کودکان در کتابخانه منوجان

رئیس کتابخانه عمومی منوجان گفت: مسابقات فرهنگی به صورت ماهانه و کلاس‌های قصه‌گویی برای کودکان توسط کتابداران کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی کودکان در کتابخانه منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن احمدی صبح امروز در جلسه انجمن نویسندگان این شهرستان با بیان اینکه در هفته کتاب، عضوگیری در کتابخانه به صورت رایگان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در شهرستان منوجان لازم است برای علاقه‌مندان داستان‌نویسی یک کارگاه آموزشی برگزار شود.

رئیس کتابخانه عمومی منوجان با اشاره به اینکه جلسات انجمن کتابخانه عمومی در این شهرستان باید ماهانه تشکیل شود، افزود: ما باید فرهنگ کتابخوانی را در سطح شهرستان منوجان و نودژ ترویج دهیم.

احمدی با تأکید بر اینکه برای تشویق دانش‌آموزان باید در سطح مدارس زنگ کتاب داشته باشیم، عنوان کرد: مسابقات فرهنگی به صورت ماهانه و کلاس‌های قصه‌گویی برای کودکان توسط کتابداران کتابخانه عمومی این شهرستان برگزار می‌شود.

در این جلسه مقرر شد که از کتابداران نمونه و اعضای فعال کتابخانه در آیین نماز جمعه تقدیر شود و نشریه‌ای به منظور انعکاس اخبار فرهنگی و هنری شهرستان با اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام/80006/ی/20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول