اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد:

نشست تخصصی و آموزشی کتابداران بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست تخصصی و آموزشی کتابداران بویراحمد و دنا دو آذر ماه در یاسوج خبر داد.

نشست تخصصی و آموزشی کتابداران بویراحمد و دنا در یاسوج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز حجت‌الاسلام رضا قاسمی مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در جمع اصحاب رسانه با تبریک و آغاز هفته کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: در هفته کتاب برنامه‌های متنوع و خوبی در سطح کتابخانه‌های استان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های اجرایی در هفته کتاب و کتابخوانی پرداخت و گفت: برگزاری دوره‌‌های تخصصی برای کتابداران مساجد، اهدای نرم ‌افزار به کتابخانه‌های مساجد، افتتاح کتابخانه در جوار مساجد، دیدار کتابداران با شخصیت‌‌های برجسته مذهبی، فرهنگی و دیدار با نماینده ولی ‌فقیه و استاندار از برنامه‌‌های اجرایی در این هفته است.

قاسمی ادامه داد: اعطای مجوز رسمی فعالیت به کتابخانه‌‌های مساجد، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه اینترنتی بهترین جمله در خصوص کتابخانه‌‌های مساجد، برگزاری مسابقه کتاب‌‌خوانی با موضوع عاشورا و برگزاری نمایشگاه کتاب در کانون‌ها از دیگر برنامه‌‌های این هفته عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در هفته کتاب و کتاب‌‌خوانی نمایشگاه بزرگ کتاب به همت این دبیرخانه و با همکاری کانون فرهنگی و هنری جوانان حسینی حسینیه امام علی(ع) یاسوج برگزار می‌‌شود.

این مسئول فرهنگی و مذهبی اذعان کرد: در این نمایشگاه 4 هزار عنوان کتاب با موضوعات قرآن، مفاتیح، مداحی، اخلاقی، اجتماعی، خانوادگی، کودک و مهدویت عرضه می‌‌شود که کتاب‌‌های این نمایشگاه با تخفیف 30 درصد به علاقه‌مندان به فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی ارائه می‌شود.

وی نشست تخصصی و آموزشی کتابداران شهرستان‌های بویراحمد و دنا را از مهمترین برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی عنوان کرد و گفت: این نشست با حضور کتابداران شهرستان‌های مذکور دوم آذر ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اهدای 2 هزار جلد کتاب به شش کانون عشایری در این استان خبر داد و گفت: در جوار چادرهای عشایری در مناطق گرمسیری نیز نمایشگاه کتاب به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82011/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول