اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی مهدیشهر:

فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان مهدیشهر گفت: نهادینه‎ کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه و افزایش تولید در راستای اصلاح الگوی مصرف مستلزم اهتمام جدی است.

فرهنگ کار و تلاش در جامعه نهادینه شود

جلال‏الدین نبوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان در آستانه هفته بسیج اظهار کرد: بسیج سازندگی شهرستان مهدیشهر در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از شور و نشاط جوانان در بسترهای سازندگی و محرومیت‏زدایی سازمان‎دهی شده است.

وی افزود: هدف بسیج سازندگی تحقق شعار سال و جهاد اقتصادی است و در این راستا از تمام ظرفیت‎های موجود در شهرستان مهدیشهر و بسیج با فعال کردن ستادهای پشتیبانی طرح هجرت بهره می‎گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان مهدیشهر عنوان کرد: قرارگاه جهاد سازندگی در سپاه شهرستان مهدیشهر به بررسی و تحقیق راهکارهای موجود در جهت عملیات‎سازی حماسه اقتصادی می‎پردازد.

نبوی اضافه کرد: همچنین در بخش محرومیت‏زدایی با شناسایی و ساخت و افتتاح شش پروژه محرومیت‏زدایی در روستاهای فولادمحله، چاشم، کاورد و ملاده شامل حمام عمومی، مسجد، غسال‎خانه، سرویس بهداشتی اقدام کرده است و در این پروژه‏ها از ظرفیت بسیجیان در قالب گروه‏های جهادی به خوبی بهره‏برداری کرده است.

وی افزود: در اجرای این برنامه‎ها همچنین از توان و ظرفیت گروه‏های جهادی دانشجویی در ساخت شش باب حمام انفرادی جهت مددجویان کمیته امداد امام (ره) در روستاهای لرد، رودبار و کمرود، خطیرکوه و ساخت دیوار ساحلی در روستای لرد و حمام عمومی روستای چاشم استفاده شده و نقش اساسی داشتند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: در بخش اقتصاد مقاومتی جهت نهادینه‎کردن فرهنگ کار و تلاش و افزایش تولید و اصلاح الگوی مصرف با ارائه تسهیلات در بخش‏های پرورش ماهی، پرورش دام سبک، زنبورعسل و ماکیان و مرغ محلی و ورمی‎کمپوست و توزیع پنج هزار و 350 قطعه جوجه‏های محلی 45 روزه گام‏های اساسی برداشته شده است.

وی اضافه کرد: در این بخش با فعال ‎کردن ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور اداره جهاد کشاورزی، دامپزشکی، کمیته امداد همکاری‏های نزدیکی جهت تحقق برنامه‏های اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2249/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول