اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بابلسر خبر داد

برگزاری رزمایش جمکران با حضور 1000 بسیجی در بابلسر

فرمانده سپاه بابلسر گفت: رزمایش جمکران با حضور یک‌‌هزار بسیجی در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش جمکران با حضور 1000 بسیجی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، نادر اسدالله نتاج صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردوگاه شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر با تسلیت به شهادت امام حسین (ع) و یارانش اظهار داشت: این رزمایش همزمان با سراسر کشور در روزهای 28 و 29 آبان در اردوگاه شهیدان نوبخت شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش همزمان در 9 استان کشور برگزار می‌شود،گفت: بابلسر میزبان برگزاری این رزمایش در مازندران است.

اسدالله نتاج هدف از این رزمایش را آمادگی رزم گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) برشمرد و افزود: برای نخستین بار است که گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) در کنار هم این رزمایش را برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر با اعلام اینکه این رزمایش از امروز به مدت 48 ساعت در اردوگاه شهیدان نوبخت بابلسر برگزار می‌شود، اذعان داشت: امروز یگان‌ها از حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برای تمرین تاکتیکی به اردوگاه شهیدان نوبخت می‌آیند و فردا با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و امام حسین(ع) اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با بیان اینکه این رزمایش با حضور یک‌هزار بسیجی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش توسط 9 گردان بیت‌المقدس و یک گردان امام حسین در قالب پنج گردان که دو گردان در غالب دشمن فرضی و سه گردان در غالب عمل‌کننده هستند، برگزار می‌شود.

اسدالله نتاج نوع رزمایش برای گردان امام حسین و بیت‌المقدس را در قالب دو مرحله برشمرد و افزود: در مرحله اول عملیات تاخیری انجام می‌شود به این معنا که دشمن فرضی از داخل دریا وارد ساحل می‌شود و بخشی از پادگان را تصرف می‌کند که در اینجا گردان بیت‌المقدس عملیات تاخیری را انجام می‌د‌هند یعنی زمین را به دشمن می‌دهند و زمان را از آنها می‌گیرند و در مرحله دوم نیروهای اصلی ما که متشکل از گردان بیت‌المقدس و گردان امام حسین(ع) است اقدام به بازپس‌گیری می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر با بیان اینکه در این رزمایش از سلاح سنگین استفاده می‌شود، اضافه کرد: همچنین دشمن فرضی را با هواپیما و بالگرد و موشک هوایی مورد حمله قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/86010/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول