اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

عناوین روزهای هفته بسیج در استان مرکزی اعلام شد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عناوین روزهای هفته بسیج را اعلام کرد.

عناوین روزهای هفته بسیج در استان مرکزی اعلام شد

سردار مهدی صدیق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از 30 آبان تا 6 آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

وی با اشاره به عناوین روزهای هفته بسیج تصریح کرد: نخستین روز از هفته بسیج به عنوان بسیج، ایثار و شهادت، دومین روز به عنوان بسیج، ولایت و انتظار، سومین روز به عنوان بسیج، خلاقیت و پیشرفت، چهارمین روز به عنوان بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: پنجمین روز به عنوان بسیج، خانواده و سبک زندگی، ششمین روز به عنوان بسیج، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی و هفتمین روز به عنوان بسیج امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که متناسب با این عناوین برنامه‌های ویژه‌ای در سطح استان به اجرا در خواهد آمد.

صدیقی با تاکید بر اینکه بسیج از زمان تشکیل تا به امروز در زمینه‌های عمرانی، سیاسی، علمی، اقتصادی و مهار بحران‌ها و مقابله با تهدیدات دشمنان اقدامات ارزشمندی را به منصه ظهور رسانده است، گفت: بسیج از ابتدا تاکنون حافظ دست‌آوردهای انقلاب و نظام بوده و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی افزود: روحیه توکل، ایثار و ولایت‌مداری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس همواره توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیجیان بازوان توانمند ولایت فقیه هستند، ادامه داد: بسیجیان همچون درخت تنومندی هستند که ریشه و بنیاد آن روزبه‌روز تنومندتر و محکم‌تر می‌شود.

صدیق افزود: با وجود بسیجیان تمام توطئه‌های دشمنان خنثی و نقش بر آب خواهد شد زیرا بسیجیان وفاداری خود را به اسلام و ولایت فقیه از ابتدا تاکنون به اثبات رسانده‌اند.

انتهای پیام/87008/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول