اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشروح/سردار نقدی در حرم امام خمینی (ره):

تشکیل 1750 گردان آماده بسیج / تا در قدس نماز نخوانیم دست از مبارزه بر نمی‌داریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل 1750 گردان آماده بسیج گفت: تا در قدس نماز نخوانیم دست از مبارزه یا رژیم صهیونیستی بر نمی‌داریم.

تشکیل 1750 گردان آماده بسیج / تا در قدس نماز نخوانیم دست از مبارزه بر نمی‌داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم تجدید میثاق فرماندهان بسیج سراسر کشور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با سلام و درود به امام،‌ شهدا و رهبر انقلاب خطاب به رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: یک بار دیگر هفته بسیج فرا رسید و شجره طیبه‌ای که چند سالی به دست مبارک شما به بار نشسته است رشد یافته و امروز شاهد میوه‌های پرثمر آن هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج نام، عزت، اقتدار، شرافت،‌کرامت و عظمت امروزش را مدیون روحانیت و معنویت امام راحل است، خاطرنشان کرد: همه سلول‌های بسیج و بسیجیان با ضریح شما گره خورده است و این موضوع در حد حرف نیست بلکه شعار عملی بسیجیان است.

وی در ادامه افزود: اگر چه شما از بین ما رفتید اما بسیجیان با عهدی که با شما بسته بودند ایستاده‌اند. شما فرمودید پشتیبان ولایت فقیه باشید تا این ستون باعظمت بر سر ملت اسلام باقی بماند و خیمه‌اش همواره استوار باشد. و مسیر انقلاب را به سوی جهانی شدن اسلام پیش برود امروز بسیجیان و فرماندهان گردان‌های سراسر کشور آمده‌اند تا بگویند همچنان پای عهد و رهنمودها و فرمایشات شما ایستاده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تشکیل 1750 گردان آماده بسیج عنوان کرد: ای کاش این گردان‌های بسیج زمانی که میدان برای جنگیدن فراهم شده بود، حضور داشتند. اما امروز فرماندهان گردان‌های بسیج که 1750 گردان آماده هستند، از ماهور تا چابهار و از سراسر گیتی پهناور ایران اسلامی آمده‌اند تا یکبار دیگر یکپارچه و همصدا به شما بگویند برسر عهدی که با شما بسته‌اند استوار می‌مانند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر شما فرموده‌اید تا کفر و شرک است، مبارزه است و تا مبارزه هست ما هستیم، خاطرنشان کرد: شما فرمودید تا بانگ لا‌اله‌الی‌الله و محمد رسول‌الله در جهان طنین نیفکنده مبارزه است، ما هم هستیم و این راه را ادامه می‌دهیم.

سردار نقدی با اشاره به تاکید بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر محو شدن رژیم صهیونیستی عنوان کرد: ما نیز امروز آماده‌ایم و در کنار گردان‌های رزمی که با نام‌های امام علی (ع) و امام حسین (ع) مزین شده‌اند با تشکیل گردان‌هایی که با عنوان بیت‌المقدس نامیده می‌شود این زمینه فراهم شده است تا همواره آرمان‌های بسیج جلوی چشم بسیجیان باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا زمانی که سرزمین‌های مسلمانان در دست مستکبران اشغالگر است، تا زمانی که ما پشت سر ولی امرمان در قدس شریف نماز نگذاشته‌ایم از مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی دست نمی‌کشیم.

نقدی ادامه داد: ما از اهل بیت عصمت و طهارت و بزرگان خود و رهبر کبیر انقلاب اسلامی آموخته‌ایم که تا استکبار و ظلم است مبارزه هم هست و تا زمانی که مبارزه با استکبار هست ما نیز آماده‌ایم و تا زمانی که مستکبران در سرزمین مسلمانان دست به اشغالگری می‌زنند مبارزه با استکبار تعطیل‌شدنی نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه ما اهل سازش نیستیم، خاطرنشان کرد: آنگونه که رزمندگان اسلام همواره شعار ما اهل کوفه نیستیم را سر می‌دادند امروز نیز فرزندان حضرت روح‌الله همان شعار را با همان اخلاص سر می‌دهند و نمی‌گذارند علی زمان تنها بماند.

نقدی در حالی که سخنانش با شعارهای هیهات من‌الذله علی تنها بماند مورد تایید فرماندهان بسیجی حاضر در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های والای امام قرار می‌گرفت، تصریح کرد:‌ ترسوها و بزدلانی که ملت ما را تهدید می‌کنند، بدانند ملت ما مرد میدان و مرد شهامت و شجاعت هستند و زمانی که اجازه حضور آنها در سرزمین‌های اشغالی و دفاع از حقوق مسلمانان برای آنها صادر شود، آماده هستند و برای آن لحظه‌شماری کرده و با حضور آماده و مقتدرانه خود از حقوق حقه مسلمانان دفاع می‌کنند.

نقدی با اشاره به اینکه اگر ثبت‌نام از گردان‌ها برای حضور در میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی اعلام شود، صف‌های طولانی تشکیل داده و بسیجیان برای حضور زودتر در این عرصه در این صف‌های طولانی سر و دست می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حالی که سخنانش با شعارهای فرمانده بسیجی آماده‌ایم آماده مورد تایید قرار می‌گرفت، عنوان کرد: اگرچه شرایط امروز دست ما را بسته است اما همواره مردم ایران اسلامی مقاومت را سرلوحه خود قرار می‌دهند و ای کاش این گردان‌ها ظهر عاشورا حضور داشتند.

وی ادامه داد: اگر استکبار می‌خواهد ایران اسلامی را آزمون کند حرفی نیست ما آماده آزمایش هستیم، در جنگ 33 روزه حزب‌الله، آنها آمادگی سربازان اسلام را دیدند اما اگر دوباره می‌خواهند آزمونی داشته باشند ما آماده‌ایم چراکه ملت ایران اهل ترس نیست نه در مقابل تحریم‌ها می‌ترسد و نه تحریم‌ها موضوعی مهم برای آنها است.

نقدی با تاکید بر اینکه اگر آب را هم روی ملت ایران ببندند آنها عباس‌وار از ولایت دفاع می‌کنند خاطرنشان کرد: ای امام بزرگوار ما همواره در برابر مستکبران ایستاده‌ایم و در ادامه نیز خواهیم ایستاد و شاهد آن خواهیم بود که فرموده بودید این انقلاب به قیام جهانی امام عصر (عج) متصل می‌شود از شما می‌خواهیم این وعده محقق شود و ما برای آن لحظه آماده شده و برای جانفشانی در انقلاب حضرت حجت آماده هستیم.

انتهای پیام/2462/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول