اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج خواهران دماوند خبر داد

برگزاری 20 برنامه ویژه بانوان دماوندی در هفته بسیج

رئیس سازمان بسیج خواهران شهرستان دماوند گفت:‌ بسیج خواهران شهرستان دماوند، امسال حدود 20 برنامه با محوریت فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، حلقه‌های صالحین و جنگ نرم برگزار می‌کند.

برگزاری 20 برنامه ویژه بانوان دماوندی در هفته بسیج

ملیحه رباط‌‌سرپوشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران بیان کرد: برنامه‎های این هفته مقدس، با برگزاری نشست در رابطه با جنگ نرم در روز شنبه، دوم آذرماه و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از دوم تا چهارم آذرماه آغاز می‎شود.

وی همچنین به برپایی یادواره شهدای منطقه چشمه اعلاء در حسینیه این منطقه به عنوان پیش‌درآمد این هفته در روز پنج‎شنبه، 30 آبان ماه اشاره کرد.

رئیس سازمان بسیج خواهران شهرستان دماوند افزود: همچنین در این هفته، یادواره شهدای زن با محوریت شهدای شاخص همچون ‌طاهره‎السادات هاشمی و شهید فاطمه قزوینی در روز چهارشنبه، 6 آذر ماه در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) گیلاوند برگزار خواهد شد.

رباط‌‌سرپوشی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا را از برنامه‎های این هفته خواند و اظهار کرد: روز دوشنبه، چهارم آذرماه نیز سخنرانی در رابطه با جنگ نرم برگزار و نمایشگاه جنگ نرم برپا خواهد شد.

وی یادواره شهدای شهرک جهاد گیلاوند و تجمع حلقه‎های صالحین نوجوان همراه با والدین در روز یک‎شنبه، سوم آذر در حسینیه شهرک جهاد گیلاوند، بعد از نماز مغرب و عشا را از دیگر برنامه‎های این هفته برشمرد.

رباط‌‌سرپوشی برپایی چند نشست و نمایشگاه جنگ نرم را از برنامه‌های شاخص این هفته خواند و گفت: شرکت حلقه‎های صالحین در نماز جمعه با عنوان میقات صالحین نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج است.

وی اضافه کرد:‌ همایش پیشگیری از اعتیاد با تأکید بر سبک فرزندپروری، در روز دوشنبه چهارم آذر ماه ساعت 15 و همایش سیاسی بصیرتی در روز یک‎شنبه ساعت 15 هر دو در حسینیه سپاه برگزار خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج خواهران شهرستان دماوند، تجمع حلقه‎های صالحین نوجوان همراه با والدین، با موضوع سبک زندگی اسلامی را از سایر این برنامه‎ها معرفی کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: سخنرانی‌ها و برنامه‌هایی با موضوع سبک زندگی اسلامی با محوریت زندگی‌نامه حضرت زینب‌ (س)، همکاری در برگزاری یادواره شهدای پایگاه برادران، ‌ایجاد پایگاه جذب اعضای عادی،‌ غبارروبی حسینیه، فراخوان، مسابقات عمومی قرآن در سطح شهر،‌ مسابقه آمادگی جسمانی و کاراته، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و‌ ایستگاه‌های صلواتی از دیگر ریزبرنامه‌هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول