اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهاوند:

اثرات فرهنگ بسیج در پهنای جهان گسترده شده است

امام جمعه نهاوند گفت: بسیج درخت تنومندی بوده که سایه‌های پرمهر آن به پهنای جهان گسترده شده است.

اثرات فرهنگ بسیج در پهنای جهان گسترده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان این شهرستان در آستانه فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: آنچه تاکنون ایران اسلامی را تا این مرحله از موفقیت رسانده، وجود روحیه بسیجی در بین آحاد مردم به ویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج تفکر بسیجی برای پیشبرد اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد:‌ بسیج امروز به الگوی ارزشمند و تأثیرگذاری در منطقه و جهان تبدیل شده است.

امام جمعه نهاوند اضافه کرد: اکثر کشورهای مسلمان نیز برای رسیدن به اهداف خود که همان استکبارستیزی است با الگوگیری از چگونگی تشکیل و فعالیت‌های سازنده بسیج به دنبال ایجاد این تشکل در کشور خود هستند.

وی ایران اسلامی را کشوری ابرقدرت در جهان و منطقه خواند و افزود: آنچه تاکنون ایران اسلامی را در مقابل این همه کینه‌ورزی و عناد به این مرحله از رشد و موفقیت رسانده، وجود روحیه معنویت و ولایت‌مداری در بین مردم به ویژه نسل جوان است.

مغیثی با بیان اینکه بسیج درخت تنومندی است که سایه‌های پرمهر آن به پهنای جهان گسترده شده، تأکید کرد: چنانچه معنویت در بطن یک تشکل یا گروهی حکم‌فرما شود، قطعاً پیروزی و موفقیت را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به حضور آگاهانه و همراه با عشق به ولایت و شور حسینی مردم در مراسم‌های مختلف به ویژه دهه نخست محرم ابراز داشت: عزای واقعی برای اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش که پرچمدار آن ایران اسلامی است، امروز به شمشیری برنده در مقابل زورگویی و یاوه‌گویی دشمنان ایران اسلامی که همان یزیدیان زمان هستند، تبدیل شده است.

امام جمعه نهاوند گفت: دشمن به دلیل ترس و دلهره‌ای که از انسجام ملی در عزاداری‌ها دارد، به دنبال سست کردن اراده و ایمان مردم به ویژه نسل جوان است، غافل از اینکه ملت ایران اسلامی، انقلاب خود را از این مراسم‌های ویژه عزای اباعبدالله الحسین(ع) آغاز کرده است.

وی با اشاره به ضرورت کسب آگاهی بسیج متناسب با گذر زمان ابراز داشت: با توجه به اینکه عناد و دشمنی استکبار روز به روز پیچیده‌تر از قبل می‌شود، بنابراین تجهیز بسیجی و بسیج به علم روز ضرورت دارد.

مغیثی آشنایی جوانان بسیجی با انواع فنا‌وری‌ها را مهم خواند و گفت: امروزه دشمن با سلاح فرهنگی و جنگ نرم به دشمنی با ایران برخاسته، بنابراین جوانان بسیجی باید خود را در مقابل این همه تهاجم و هجمه فرهنگی کاملاً آماده نگه‌ دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی دشمن خطرناک‌ترین نوع دشمنی با نسل جوان ایران اسلامی است، بنابراین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در تمام زمینه‌ها برای جوانان بسیجی ضرورت دارد.

انتهای پیام/89016/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول