اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهبردی قوه قضائیه خبر داد

تدوین 500 برنامه برای پیشبرد فعالیت‌های قوه قضائیه

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان اینکه نظارت مستمر بر عملکرد مجموعه دستگاه قضایی صورت می‌گیرد، گفت: حدود 500 برنامه برای پیشبرد فعالیت‌های قوه قضائیه مد نظر قرار دارد.

تدوین 500 برنامه برای پیشبرد فعالیت‌های قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدباقر ذوالقدر ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع قضایی تصادفات شیراز اظهار داشت: دستگاه قضایی استان فارس دارای رتبه‌های برتر کشوری است.

وی با اشاره به انجام نظارت بر عملکرد دستگاه قضایی استان فارس افزود: به منظور انجام نظارت بر عملکرد کلی دستگاه‌های قضایی این استان طی سه روز، تیمی متشکل از کارشناسان بخش‌های مختلف در فارس حضور دارند تا روند اجرایی فعالیت‌ها را بررسی کنند.

ذوالقدر تصریح کرد: از مهمترین اولویت‌های این گروه رفع مشکلات موجود در دستگاه قضایی فارس است که البته باید به این نکته توجه داشت دستگاه قضایی این استان همواره در بخش‌های مختلف توانسته است رتبه‌های نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

معاون راهبردی قوه قضائیه با بیان بخشی از وظایف این معاونت تصریح کرد: وظیفه این معاونت تدوین و تنظیم برنامه‌های قوه قضائیه است.

ذوالقدر افزود: بودجه قوه قضائیه در معاونت راهبردی مشخص می‌شود و از زمانی که برنامه پنجم توسعه آغاز شد این معاونت نیز فعالیت خود را شروع کرد.

وی تصریح کرد: حدود 500 برنامه برای پیشبرد فعالیت‌های قوه قضائیه مد نظر قرار دارد.        

در ادامه رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه راه‌اندازی مجتمع قضایی تصادفات شیراز رفع مشکلات و رفاه مردم را به همراه دارد، ابراز داشت: تصادفات به عنوان جرائم غیرعمد مشخص شده و به همین دلیل احتیاج به مرکزی بود که بررسی این‌گونه پرونده‌ها را انجام دهد.

ذبیح‌الله خدائیان ادامه داد: دستگاه‌های مختلف و مرتبط با این‌گونه پرونده‌ها در این مجتمع حضور دارند تا در رسیدگی به پرونده سرعت بیشتری را شاهد باشیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس بیان داشت: این مجموعه طی یک سال با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان در مساحت یک‌هزار و 750 متر مربع ساخته شده است.

انتهای پیام/2448/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول