اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان و رئیس دادگستری زاوه و رشتخوار معرفی شدند

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دادگستری خراسان رضوی از معرفی دادستان جدید عمومی و انقلاب و رئیس دادگستری شهرستان‌های زاوه و رشتخوار خبر داد.

دادستان و رئیس دادگستری زاوه و رشتخوار معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از واحد اطلاعات و اخبار دادگستری خراسان رضوی، علی اردکانیان با اشاره به تغییرات جدید در مجموعه دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: براساس تصمیمات ستاد دادگستری استان و با ابلاغ ریاست قوه قضائیه آیت‌الله آملی لاریجانی طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین فروتنی معاون قضایی رئیس ‌کل دادگستری و جمعی از مقامات قضایی، اداری، اجرایی، انتظامی، نظامی و امنیتی و مردم شریف و بزرگوار شهرستان، دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان زاوه و همچنین رئیس دادگستری شهرستان رشتخوار معرفی شدند.

وی افزود: در این جلسات، زردادی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تربت حیدریه به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان زاوه معرفی و قاضی علیزاده دادستان سابق این شهرستان در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مقدس مشغول به خدمت شد.

همچنین تقی‌نژاد بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان رشتخوار معرفی شد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول