اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان شهرستان کاشمر خبر داد

تخلفات راهنمایی و رانندگی رکورددار پرونده‌های دادگستری کاشمر

دادستان شهرستان کاشمر گفت: در حال حاضر اکثر پرونده‌های ورودی به دادگستری این شهرستان مربوط به تخلفات راهنمایی و رانندگی است.

تخلفات راهنمایی و رانندگی رکورددار پرونده‌های دادگستری کاشمر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام علی میدانی صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان اظهار کرد: با توجه به این‌که پیشگیری از وقوع جرم یکی از وظایف قوه قضائیه است در این راستا هسته‌های پیشگیری از جرائم و آسیب‌های مرتبط با قاچاق و مصرف مواد مخدر، جرائم منافی عفت و مشروبات الکلی، تخلفات راهنمایی و رانندگی، سرقت و تحصیل اموال مسروقه، تکدی‌گری و نیز هسته آموزش و پژوهش و اطلاع‌رسانی راه‌اندازی شده که جلسات آنها به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی استان سالانه پذیرای بیش از 3 میلیون زائر و گردشگر است که باید در این راستا نگاه ویژه‌ای به این شهرستان صورت گیرد، یادآور شد: در حال حاضر با توجه به تعداد زائران و جمعیتی که در سطح شهر تردد می‌کنند بحث تکدی‌گری مشهود است و پیشگیری و جمع‌آوری متکدیان به عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

دادستان کاشمر با اشاره به اینکه بخش زیادی از اراضی این شهرستان موقوفه است و تلاش کردیم با راه‌اندازی شعبه ویژه به شکایات این حوزه رسیدگی کنیم، گفت: با توجه به بروز اختلافات ملکی نیز کارگروه انفال و املاک در این زمینه فعال شده است تا با ارائه راهکارها و تصویب آن بتوانیم از بروز اختلافات ملکی در سطح شهرستان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول