اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه:

اعتماد و تکریم مردم و عمل به قانون تضمین‌کننده سلامت قوه قضائیه است

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: اعتماد و تکریم مردم و عمل به قانون تضمین‌کننده سلامت قوه قضائیه است.

اعتماد و تکریم مردم و عمل به قانون تضمین‌کننده سلامت قوه قضائیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رؤسای حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: کردستانی‌ها در طول انقلاب در خط مقدم دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمام توطئه‌ها و فتنه‌ها ایستادند.

وی تصریح کرد: مردم این خطه با ایثار و از خودگذشتگی و حضور فعال توانستند پرچم جمهوری اسلامی ایران را همیشه برافراشته نگه‌ داشته و آخرین شاهد آن شهدای اخیر شهرستان بانه است که به دشمن فهماند با این ایثارگران متعهد هیچ‌گاه ظفری نخواهد یافت.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه لازمه تحقق آسایش و آرامش مردم را دستگاه قضا دانست و عنوان کرد: دستگاه قضا متصدی امر عدالت، امنیت و اموری است که موجب آرامش در میان خانواده و اقشار جامعه می‌شود.

 خطیب با اشاره به انتظارات مقام معظم رهبری از قوه قضائیه گفت: مقام معظم رهبری در هفته قوه قضائیه دو هدف اعلی را برای این قوه بیان فرموده و سیاست‌های کلی و وظایف و راهبرد اساسی که مجموعه قوه قضائیه باید در نظر گرفته و به سرانجام برساند را تبیین کردند.

وی اضافه کرد: معظم‌له اشاره فرمودند زمانی قوه قضائیه به نتیجه رسیده و ثمره‌اش موثر واقع می‌شود و مردم راضی خواهند شد که این مجموعه، مجموعه‌ای کاملاً سالم و کاملاً کارآمد باشد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری این دو هدف و ویژگی که به عنوان وظیفه و مأموریت اصلی دستگاه قضا و آن را به عهده مدیران، قضات، مسئولان و کسانی است که در این راستا قدم برمی‌دارند، دانسته که بخش عظیمی از مسئولیت به عهده حفاظت و اطلاعات است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه تصریح کرد: ما باید بتوانیم در زمینه ضریب سلامت این مجموعه کمک کار و یاور باشیم تا بتوانیم در کرامت و خدمت به مردم بهتر عمل کنیم.

خطیب دفاع از صیانت و حفظ شان و آبروی مردم را وظیفه اصلی و اولیه حفاظت دانست، عنوان کرد: معمولاً در هر مجموعه خلل و آسیب‌هایی وجود دارد و باید حفاظت و اطلاعات تمام تلاش و فعالیت‌های خود را در مسیر پیشگیری از این صدمه‌ها و آسیب‌ها به کار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتماد و تکریم مردم و عمل به قانون تضمین‌کننده سلامت قوه قضائیه است اظهار داشت: تاثیرگذاری بیرونی، داخلی و یا حاشیه‌ای موجب صدمه وارد کردن به آبرو، حیثیت و شأن قضات و کارکنان دلسوز و متعهد می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پورمهدی، با ابلاغ حکمی جباری را به عنوان سرپرست حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کردستان منصوب شد.

انتهای پیام/79003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول