اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

اعزام هیئتی از دادگستری جهت بررسی حادثه شهادت دادستان زابل

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: هیئتی از دادگستری استان جهت بررسی و شناسایی عوامل این حادثه به شهرستان زابل اعزام شدند.

اعزام هیئتی از دادگستری جهت بررسی حادثه شهادت دادستان زابل

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در زاهدان، ضمن تسلیت شهادت موسی نوری به مردم استان و به ویژه خانواده شهید بزرگوار شهادت وی را مرتبط با حوادث تروریستی اخیر در استان ندانست.

وی افزود: شهید نوری در برخورد با عوامل شرارت و ناامنی و پرونده‌های مواد مخدر اهتمام بسیار داشت و قاطعانه در مقابل آنها می‌ایستاد و به دست این افراد نیز به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حمیدی از اعزام هیئتی از دادگستری استان جهت بررسی و شناسایی عوامل این حادثه به شهرستان زابل خبر داد و افزود: عوامل تروریستی در شمال و جنوب استان ماهیتاً با هم تفاوت دارند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان یکی از دغدغه‌های شهید نوری را تلاش بسیار زیاد وی برای مبارزه با اشرار مسلح و ایجاد امنیت برای مردم استان عنوان نمود و افزود: عوامل این ترور به زودی شناسایی  و به سزای عمل خود خواهند رسید.

شهید موسی نوری‌قلعه‌نو فرزند حسین در تاریخ 12/1/1355 در شهرستان زاهدان متولد شد وی دارای مدرک فوق لیسانس جزا و جرم شناسی بود.

از جمله سوابق کاری شهید نوری می‌توان به مدیر دفتر دادگستری ایرانشهر، دادستان شهرستان هیرمند و دادستان شهر زابل اشاره کرد.

از جمله ویژگی‌های این شهید تدین، تعصب و خلوص در انجام فعالیت‌های کاری است.

شهید نوری در خانواده‌ای کشاورز پرورش یافته و از وی یک فرزند پسر یکساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/75005/ن40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول