اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

عدم تخصیص بودجه مانع چاپ 3 کتاب دفاع مقدس شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: در هفته کتاب قرار بود سه عنوان کتاب دفاع مقدس چاپ و رونمایی شود که به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم، این موضوع به بعد موکول شد.

عدم تخصیص بودجه مانع چاپ 3 کتاب دفاع مقدس شد

محمدجواد زمردیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در هفته کتاب این بنیاد با مشارکت دو نهاد دیگر یک غرفه در هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب برپا کرده که آخرین کتاب‌های منتشرشده به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

وی افزود: این غرفه با مشارکت سپاه انصارالحسین (ع) همدان و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایجاد شده و سعی شده کتاب‌هایی در مورد دفاع مقدس به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اضافه کرد: در کنار کتب منتشر شده در سال‌های اخیر توسط بنیاد محصولات فرهنگی مانند نرم‌افزارهای مربوط به زندگی‌نامه شهدا، تاریخ جنگ همدان و همچنین سی‌دی‌های مختلف با مضمون دفاع مقدس ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در هفته کتاب برنامه خاصی خواهد داشت یا خیر؟ افزود: همزمان با هفته کتاب کتابخانه‌های استان به کتب دفاع مقدس تجهیز می‌شوند و بیش از 700 عنوان کتاب در اختیار کتابخانه‌های استان قرار خواهد گرفت.

زمردیان ادامه داد: این 700 عنوان کتاب با مضمون دفاع مقدس به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کتابخانه تخصصی دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مراکز حوزوی و دانشگاهی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه عنوان کتاب آماده به چاپ است اما به دلیل عدم تخصیص بودجه لازم این موضوع به زمان بعد موکول شده است ابراز داشت: کتاب «پوتینی‌های آشنا» مجموعه خاطرات گردآوری شده شهید بختیار جمور نوشته حمید حسام یکی از سه عنوان کتاب است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: کتاب «خمپاره‌های فاسد» مجموعه داستان‌های طنز دفاع مقدس نوشته داوود امیریان و کتاب «قراویز تا مرصاد» گردآوری امیر شالبافیان که جلد دوازدهم از تاریخ جنگ استان محسوب می‌شود که مراحل چاپ آن باید منتظر بودجه باشد.

وی یادآور شد: کتاب «روایت زندگی، حماسه و شهادت» یکی از سرداران شهید و رشید استان همدان مراحل چاپ آن در حال اتمام است که همزمان با هفته بسیج و سالروز تولد این شهید گرانقدر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول