اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد تأکید کرد

ضرورت افزایش سرانه فضای مطالعه در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد مجموع سرانه فضای کتابخوانی این شهرستان را به ازاء هر 100 نفر 59 سانتی‌متر اعلام کرد و خواستار افزایش آن شد.

ضرورت افزایش سرانه فضای مطالعه در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان، حمزه عبدکوند در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان مجموع سرانه فضای کتابخوانی این شهرستان را به ازاء هر 100 نفر 59 سانتیمتر اعلام کرد و اظهار داشت: این در حالی است که سرانه فضای کتابخوانی در استان همدان به ازاء هر 100 نفر بیش از یک متر است.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش هرچه بیشتر سرانه فضای کتابخوانی شهرستان افزود: در حال حاضر برای ساخت کتابخانه استاندارد شهرستان اسدآباد، 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: به دلیل عدم وجود اعتبار لازم مقرر شده تا در راستای ساخت طبقه دوم کتابخانه عمومی شهید رجائی شهر اسدآباد اقدامات لازم انجام شود.

در ادامه مسئول کتابخانه شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان از بیست و پنجم لغایت سوم آبان ماه اظهار داشت: در هفته کتاب در شهرستان اسدآباد بیش از 30 برنامه پیش بینی شده است.

مهدی مرادیان از افتتاح ایستگاه مطالعاتی بیمارستان قائم در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و افزود: در این هفته کتابخانه عمومی روستای قاسم آباد نیز با 160 متر مربع زیربنا افتتاح خواهد شد.

وی برپایی نمایشگاه عکس، نشست آموزشی کارکنان کتابخانه‌ها با محوریت عاشورا و محرم، برپایی نمایشگاه کتاب، برپایی نمایشگاه روزنامه دیواری، استفاده رایگان از خدمات اینترنتی، بخشودگی دیرکرد کتاب‌ها به کتابخانه‌ها، تجلیل از کتابداران، دیدار با امام جمعه، حضور در گلزار شهدا، مراسم بزرگداشت روز کتاب و تجلیل از فعالان عرصه کتابخوانی، تجلیل از برندگان مسابقات و برگزاری مسابقات آنلاین را از جمله برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان ذکر کرد.

مسئول کتابخانه‌ شهرستان اسدآباد افزود: سه کتابخانه عمومی شهر اسدآباد، آجین و روستای چنارعلیا دارای 2 هزار و 300 عضو با 27 هزار جلد کتاب هستند.

انتهای پیام/89029/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول