اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

6500 نفر ساعت دوره آموزشی در اردبیل برگزار شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از اجرای بیش از 6 هزار و 500 نفر ساعت دوره آموزشی در شرکت گاز استان اردبیل خبر داد.

6500 نفر ساعت دوره آموزشی در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جلسه برگزاری دوره‌های آموزشی شرکت گاز در اردبیل اظهار داشت: در شش ماه نخست سال‌جاری و طی شش دوره تخصصی شش هزار و 548 نفر ساعت برنامه آموزشی توسط واحد آموزش شرکت گاز استان اردبیل اجرا شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در مجموع 436 نفر از کارکنان موفق به کسب مهارت‌های مورد نظر شده‌اند.

خدایی خاطر نشان کرد: کارکنان شرکت گاز استان اردبیل با توجه به نیازهای واحدهای مربوطه و طی برنامه‌ریزی‌‌های انجام یافته در شش دوره تخصصی اداری، مالی، پشتیبانی، مدیریت، رتبه‌های بالاتر از-A رایانه، HSE، سمینار و دوره فنی، تخصصی شرکت کردند. 

این مسئول با بیان اینکه تقویم آموزشی شرکت گاز استان طبق برنامه و سرفصل ارسالی شرکت ملی گاز ایران تنظیم و اجرا می‌شود از برنامه ‌های آتی این واحد خبر داد و اضافه کرد: دوره تخصصی زبان انگلیسی نیز به زودی و در بالاترین سطح اجرا می‌شود.

وی با تقدیر و تشکر از حمایت‌های مسئولان شرکت گاز در برگزاری این دوره‌‌ها ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال‌جاری تمامی دوره‌های مد نظر اجرا و شاهد افزایش سطح معلومات همکاران در تمامی سطوح باشیم.

جلسه بررسی مشکلات خدمات مشترکین در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه کارگروه رؤسای واحدهای مشترکین امور بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل با حضور مدیرعامل و رؤسای واحدها در محل ساختمان معاونت بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلساتی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری تصمیمات اتخاذ شده هماهنگی نزدیک و ارتباط مؤثر نواحی با یکدیگر هر چه بیشتر افزایش یابد.

فیروز خدایی با بیان اینکه برگزاری مستمر جلسات این کارگروه در نواحی موجب تبادل هر چه بیشتر تجربیات رؤسای نواحی با یکدیگر می‌شود، خواستار پیگیری تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات به صورت مداوم شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، لزوم توجه به امر تکریم ارباب رجوع، رعایت امانتداری، دقت در قرائت کنتور و افزایش سطح رضایت‌مندی مراجعان به امور مشترکین شرکت گاز استان را از جمله مهم‌ترین وظایف کارکنان این واحد دانست.

در ادامه این جلسه معاون امور بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل هدف از برگزاری این جلسه را همفکری و ارائه راهکار در جهت حل مشکلات واحدهای مشترکین شرکت گاز استان اردبیل عنوان کرد و گفت: این جلسات به صورت مستمر، دوره‌ای و در نواحی تابعه شرکت گاز استان اردبیل برگزار می‌شود.

عبداللهی، خواستار برنامه‌ریزی جهت پذیرش مشترکین قبل از فرا رسیدن فصل سرما به دلیل جلوگیری از تراکم اشتراک‌پذیری در فصل سرد سال شد.

وی از برگزاری مستمر جلسات هماهنگی رؤسای نواحی و مناطق به صورت ماهانه و بازدید از کلیه نواحی توسط کمیته مشترکین خبر داد.

در ادامه این جلسه، رؤسای نواحی با بیان مسائل و مشکلات، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/62001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول