اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه آبادان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با هواپیماهای برنامه‌ای در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه آبادان از برگزاری آزمون دوره آموزشی آشنایی با هواپیماهای برنامه‌ای در این فرودگاه خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با هواپیماهای برنامه‌ای در فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آزمون دوره آموزشی آشنایی با هواپیماهای برنامه‌ای در فرودگاه آبادان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی تخصصی با هدف آشنایی بیشتر کارکنان واحد ایمنی و نجات فرودگاهی با ویژگی‌ پروازهای برنامه‌ای فرودگاه که می‌تواند در عملیات نجات و آتش نشانی موثر باشد، توسط اداره کل ایمنی شرکت فرودگاه‌ها برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیر فرودگاه آبادان تصریح کرد: در این دوره آموزشی کارکنان از نزدیک با سرفصل‌هایی نظیر باز کردن درب هواپیما از بیرون، چگونگی فعال کردن سیستم اطفای موتور از بیرون، چگونگی تهویه هوای داخل هواپیما، چگونگی عمل کردن سرسره‌ها در تخلیه اضطراری آشنا شدند و پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود ادامه داد: در این دوره، پرسنل با دو هواپیمای F100 و MD به مدت 36 ساعت آشنا شدند و این دوره آموزشی با حضور همه پرسنل با برگزاری آزمون کتبی به کار خود پایان داد.

رضایی در ادامه از برگزاری آزمون دوره توجیهی بدو استخدام در فرودگاه آبادان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف آشنایی با مباحث حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران، مباحث تکمیلی توانمندی‌های عمومی، برخی مفاهیم و ارزش‌های سازمانی و آشنایی با برخی قوانین و آئین نامه‌های عمومی کشور ویژه کارکنان رسمی و پیمانی جدیدالاستخدام برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: در این دوره، پرسنل به مدت 70 ساعت با سرفصل‌های این دوره آموزشی آشنا شدند.

مدیر فرودگاه آبادان خاطرنشان کرد: این دوره با حضور بیش از 18 نفر از کارکنان واجد شرایط با برگزاری آزمون کتبی در به کار خود پایان داد و شرکت کنندگان، گواهینامه پایان دوره را دریافت کردند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول