اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت اداری در مازندران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: کارگاه آموزشی با موضوع سلامت اداری و مقابله با فساد برای سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت اداری در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی مازندران، محمود شعبان‌زاده در جلسه ستاد ارتقا سلامت اداری و مقابله با فساد دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت اموراقتصادی و دارایی گفت: کارگاه آموزشی با موضوع سلامت اداری و مقابله با فساد برای سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

وی افزود: نیروی انسانی شاغل در سازمان‌ها باید افرادی با دانش، مهارت، خشنود و باانگیزه باشند و آموزش می‌تواند نقش مهمی در ایجاد و استمرار این مهم ایفا کند.

به گفته شعبان‌‌زاده، این دوره آموزشی استانی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

شعبان‌زاده گفت: در نظام اداری سالم به جلب رضایت ارباب ‌رجوع اهمیت زیادی داده می‌شود و نظام شایسته‌سالاری در این نوع نظام‌ها باید حاکم بوده و پرداخت‌ها نیز بر مبنای عملکرد باشد نه وقت.

وی اظهارداشت: در یک نظام اداری سالم باید به پیشگیری بیش از درمان اهمیت داده شود و در راستای دستیابی به این هدف باید با برنامه‌ریزی، سازماندهی و بهره‌گیری از اساتید مجرب نسبت به آن اقدام کرد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران اظهار داشت: توجه به بازخورد عملکردها و ارزیابی مستمر آن نیز یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نظام اداری سالم محسوب می‌شود.

شعبان‌زاده بیان داشت: بنابراین نظام اداری سالم، نظامی کارآفرین و شاد است که به رفاه و آسایش فکری، جسمی، خشنودی و انگیزش مثبت نیروی انسانی در کنار ارائه خدمات براساس نیاز واقعی ارباب رجوع و همچنین به کیفیت، کمیت آن نیز توجه خاص دارد.

انتهای پیام/2296/ک/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول