اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

تقدیر از خدمات‌رسانی شهرداری قم به زائران و عزاداران حسینی

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: شهرداری قم در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی حضور فعال و گسترده داشته و خدمات مطلوبی به عزاداران و زائران ارائه کرده است.

تقدیر از خدمات‌رسانی شهرداری قم به زائران و عزاداران حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محسن محرری با اشاره به اقدامات شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: شهرداری در این ایام حضور فعال و گسترده‌ای در خدمت‌رسانی به هیئات‌ و عزاداران داشته و در این ایام با توجه به خیل عظیم زائران خدمات مطلوبی در حوزه مدیریت شهری ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و مدیران مناطق توانستند خدمات گسترده‌ای به هیئت‌ها و زائران ارائه دهند و پوشش تبلیغاتی خوبی در سطح شهر به ویژه بلوار زائر شاهد بودیم به طوری‌که فضا با ایام تاسوعا و عاشورا متناسب شده بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با اشاره به نصب تابلوهایی با محوریت فرهنگ عاشورایی گفت: نظافت و پشتیبانی از ایستگاه‌های صلواتی از خدماتی دیگر بود که در تمام نقاط شهر مشهود بود و کسانی که در این بخش برای پشتیبانی از هیئت‌ها مستقر شده بودند، در عرصه نظافت و توزیع سطل‌ها و کیسه‌های زباله سخاوتمندانه کار می‌کردند.

وی ساماندهی بستر رودخانه را از خدمات مطلوب دیگر شهرداری ذکر کرد و افزود: جلوگیری از نصب چادر و خودرو را شاهد بودیم که ترافیک روانی در بلوار زائر به وجود ‌آورد.

محرری عنوان داشت:‌ شهرداری در بحث هدایت دستجات عزاداری، مسیرهای تعیین شده و آماده‌سازی فضاها حضوری فعال داشت و در هر مکانی که ماموریت تعیین شده بود به نحو مطلوب انجام وظیفه کرد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی در ارائه خدمت به هیئت‌های بزرگ عزاداری مانند هیئت رزمندگان، ثارالله و فاطمیه سرویس‌دهی مطلوبی داشت.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد: ایستگاه‌های شهرداری فعال در سطح شهر در مناسبت‌های ویژه علاوه بر تکمیل خدمات خود بهتر است به اطلاع‌رسانی و هدایت زائران در مناسبت‌هایی مانند 28 صفر بپردازند.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول