اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد استان البرز:

فعالیت خانه مطبوعات با اساسنامه جدید وزارت ارشاد امکانپذیر است

سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه فعالیت خانه مطبوعات این استان را منوط به اجرای اساسنامه جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

فعالیت خانه مطبوعات با اساسنامه جدید وزارت ارشاد امکانپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حسین زودبین افزود: اساسنامه جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لازم‌الاجرا است و خانه مطبوعات ملزم به رعایت آن است.

وی ادامه داد: فعالیت در راستای اساسنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نکته قابل توجهی است که علاوه بر فعالیت رسمی و انتظام‌بخشی به اقدامات خانه مطبوعات منجر به اختصاص اعتبارات مورد نیاز به آن می‌شود.

*30میلیون تومان از اعتبار خانه مطبوعات برگشت خورد

این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 30 میلیون تومان از اعتبار خانه مطبوعات استان البرز برگشت خورد، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل عدم توجه خانه مطبوعات به ادامه فعالیت بر اساس اساسنامه جدید خانه مطبوعات استان البرز، اعتبار 200 میلیون تومانی خانه مطبوعات به 30 میلیون تومان رسیده و همان اعتبار نیز به دلیل عدم رسمیت خانه مطبوعات استان البرز اختصاص نیافته و برگشت خورد.

زودبین یادآور شد: خانه مطبوعات استان البرز تا پیش از این بر اساس اساسنامه قدیم خانه مطبوعات فعالیت داشت اما در حال حاضر به دلیل تهیه و تدوین اساسنامه جدید خانه مطبوعات کشور باید این اساسنامه ملاک عمل خانه‌های مطبوعات سراسر کشور قرار بگیرد تا اعتبارات به خانه مطبوعات استان‌ها اختصاص یابد.

*کمیته تخصصی خانه مطبوعات برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود از تشکیل کمیته تخصصی خانه مطبوعات البرز خبر داد و گفت: این کمیته که با حضور برخی از اصحاب رسانه استان تشکیل می‌شود در رابطه با نحوه هماهنگی و برگزاری مجمع خانه مطبوعات استان البرز تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی افزود: به زعم برخی از فعالان رسانه‌ای البرز در اساسنامه جدید خانه مطبوعات برخی از بندها نیازمند بازنگری و بومی‌سازی است که در دستور کار این کمیته قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2302/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول