اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن موسیقی رامهرمز خواستار شد

تعامل مضاعف اداره کل ارشاد خوزستان برای برگزاری کنسرت‌ هنرمندان در رامهرمز

رئیس انجمن موسیقی رامهرمز خواستار تعامل مضاعف اداره کل ارشاد خوزستان برای برگزاری کنسرت‌های هنرمندان در این شهرستان شد.

تعامل مضاعف اداره کل ارشاد خوزستان برای برگزاری کنسرت‌ هنرمندان در رامهرمز

رضا حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: حدود 16 ماه است که از تاسیس انجمن موسیقی رامهرمز می‌گذرد و در این مدت توانسته‌ایم این انجمن را مامنی برای دوستان، نه تنها برای کوک سازهایشان که قبل از هر چیز دلشان را با هم کوک کنند.

وی افزود: در این مدت انجمن موسیقی رامهرمز توانسته است فراز و نشیب‌های زیادی را طی کند و مشتاقان موسیقی سالم، اصیل و عرفانی را دور هم جمع کند.

رئیس انجمن موسیقی رامهرمز خاطرنشان کرد: آموزش، اجرا و برگزاری دوره‌های مختلف برای اعضا از جمله فعالیت‌های این انجمن بوده است.

حبیبی ضمن اعتراض به عدم همکاری مسئولان هنری اداره کل ارشاد خوزستان در اجرای کنسرت آموزشی استاد مجید درخشانی که از هنرمندان مطرح کشور است گفت: با توجه به مجوز کشوری آقای درخشانی متاسفانه مسئولان هنری ارشاد استان سیاست یک بام و دو هوا را برای این استاد در نظر گرفتند و از اجرای یک شبه این استاد در رامهرمز جلوگیری به عمل آوردند. 

وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه سال گذشته هم مسئولان هنری اداره کل ارشاد خوزستان همین برخورد را با استاد محمدرضا لطفی داشتند و از اجرای یک‌شبه تک‌نوازی آموزشی وی نیز جلوگیری کردند.

حبیبی خواستار تعامل مضاعف اداره کل ارشاد خوزستان برای برگزاری کنسرت‌های هنرمندان در این شهرستان شد و افزود: ما به این اصل و واقعیت معتقدیم که آیندگان به قضاوت رفتار و تصمیمات بخردانه و نابخردانه ما خواهند نشست و جای تاسف است برای کسانی که می‌توانستند خاطره خوبی‌هایشان بدرقه راهشان باشد.

انتهای پیام/72012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول