اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه منوجان:

هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان گفت: هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و عملکرد این نهاد مقدس است.

هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها است

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حسن بیت‌اللهی بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع عالی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت این شهرستان اظهار داشت: هفته بسیج از 30 آبان ماه آغاز و تا ششم آذر ماه ادامه می‌یابد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها و عملکرد این نهاد مقدس است، تصریح کرد: آذرماه هر سال یادآور فرمان امام خمینی (ره) در سال 58 است که فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی و سازمان بسیج مستضعفین را صادر کردند.

وی بیان داشت: در آن موقع ما نه در محاصره اقتصادی بودیم و نه جنگ هشت ساله داشتیم و نه اینکه به اندازه امروز دشمن داشتیم و این نشان از تیزبینی و روح معنوی امام (ره) بود که چنین چیزی را پیش‌بینی کردند.

بیت‌اللهی افزود: انقلاب اسلامی انقلابی است که دشمنان به سادگی دست از آن بر نمی‌دارند و تنها کسی که می‌تواند، انقلاب را پاسداری کند، خود مردم هستند، زیرا این مردم بودند که انقلاب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان اظهارداشت: برکات ارتش 20 میلیونی در این انقلاب زیاد است که در زمان هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با وجود بسیج جنگ در کشور رقم خورد.

وی عنوان کرد: امروز یکی از مشکلات اساسی جامعه اسلامی ما امر به معروف و نهی از منکر است که نباید به فراموشی سپرده شود، زیرا فلسفه قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

بیت‌اللهی خاطرنشان کرد: هر ساله در روز پنجم آذر ماه، سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین نشست بزرگ سراسری برگزار می‌شود که امسال در این روز بسیجیان تجمع کرده و از تیم دیپلماسی و مذاکره کننده هسته‌ای دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان منوجان عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه و نشست با حلقه‌های صالحین از جمله برنامه‌های هفته بسیج امسال در منوجان است.

انتهای پیام/80006/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول