اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا خبر داد

بررسی وضعیت آب شرب 11 روستای بویین زهرا

فرماندار بویین زهرا از بررسی وضعیت آب شرب 11 روستای بویین زهرا خبر داد.

بررسی وضعیت آب شرب 11 روستای بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی عصر امروز در ستاد پیگیری امور آب روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت مصرف بهینه منابع آبی شهرستان بویین زهرا اظهار داشت: با توجه به کمبود میزان بارندگی شهرستان بویین زهرا اتخاذ راهکارهای ویژه برای این منظور از سال‌های گذشته در دستور کار جلسات و ستادها قرار داشته است و گام‌هایی نیز تاکنون با حمایت مسئولان استانی برداشته شده است.

فرماندار بویین زهرا ابراز داشت: با توجه به اهمیت تامین آب شرب در روستاهای بخش‌های مرکزی، رامند و شال شهرستان بویین زهرا بررسی مشکلات آبی این شهرستان با حضور مدیرکل آبفای استان قزوین صورت گرفته است.

احمدی با تشریح وضعیت آب شرب روستایی شهرستان بویین زهرا ابراز داشت: در حال حاضر روستاهای ابراهیم‌آباد، سلیمان‌آباد، دیزان، احمدآباد ، شهرک مدرس، جنت‌آباد، یریجان، فتح‌آباد، رودک، تفک و امیرآباد از لحاظ وضعیت آب شرب باید مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و تمهیداتی برای حل سریع مشکل آب در روستاهای این شهرستان صورت پذیرد.

احمدی از نگاه حمایتی و اعتباری مسئولان استانی در تهیه بسترهای مناسب برای رفع معضلات روستایی شهرستان بویین زهرا تقدیر و بر استمرار خدمات دولتمردان در روستاهای این شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول