اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

روستاییان اردبیل 300 میلیون ریال در قالب احسان حسینی کمک کردند

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: روستاییان شهرستان اردبیل بیش از 300 میلیون ریال در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان کمک کردند.

روستاییان اردبیل 300 میلیون ریال در قالب احسان حسینی کمک کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه معاونان کمیته امداد در اردبیل اظهار داشت: در ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) و در قالب طرح احسان حسینی، روستاییان این شهرستان افزون بر 300 میلیون ریال به خانواده‌های تحت حمایت مساعدت کردند.

وی تصریح کرد: این نذورات و صدقات در قالب غذای گرم، گوشت قرمز و... در بین مددجویان و نیازمندان روستایی توزیع شده است.

قدیمی با بیان اینکه روستاییان نیکوکار همواره کمک حال خانواده‌های تحت پوشش هستند، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری مساعدت‌ها، صدقات و احسانات مردم خیر شهرستان اردبیل تا پایان ماه محرم و صفر ادامه خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: در ماه‌های محرم و صفر طرح احسان حسینی در سطح شهرستان اردبیل و به صورت مسجد محوری انجام می‌شود.

وی طرح مسجد محوری را یکی از برنامه‌های مهم کمیته‌ امداد عنوان کرد و ادامه داد: مساجد پایگاه‌های معنوی و با ارزشی هستند که موجب افزایش فعالیت‌‌های مشارکتی مردم در طرح‌های کمیته‌ امداد و دستگیری از نیازمندان مستعد هستند. 

توزیع 250 پرس غذای گرم در بین خانواده‌های ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: در ایام سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) و یاران باوفایش سه خیر و نیکوکار اردبیلی تعداد 250 پرس غذای گرم را در بین خانواده‌های ایتام تحت پوشش این نهاد توزیع کردند.

قدیمی با قدردانی از اقدامات مردم نیک‌اندیش شهرستان اردبیل افزود: همچنین خیر دیگری نیز 80 سبد غذایی شامل پنج کیلوگرم برنج و یک عدد مرغ را در بین مددجویان تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: در اقدامی خداپسندانه نیز 10 سبد کالایی که ارزش ریالی آن 10 میلیون ریال برآورد شده توسط شهروند نیکوکار بین نیازمندان توزیع کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این احسانات در دهه‌ اول ماه محرم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: دفاتر کمیته‌ امداد در سطح شهرستان اردبیل همچنان آماده‌ دریافت احسانات، صدقات و نذورات مردم نیک‌اندیش این شهرستان است.

انتهای پیام/62006/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول