اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال‌جاری تاکنون

122 نفر در حوادث رانندگی زنجان جان خود را از دست داده‌اند

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان از افزایش تلفات حوادث رانندگی در سطح شهرستان زنجان خبر داد و گفت: تلفات حوادث رانندگی زنجان از 111 نفر طی مدت زمان مشابه سال گذشته به 122 مورد رسیده است.

122 نفر در حوادث رانندگی زنجان جان خود را از دست داده‌اند

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آمار 210 نفری تلفات حوادث ناشی از تصادفات رانندگی از آغاز سال‌جاری تاکنون اظهار داشت: 95 نفر از این تعداد رانندگان وسایط نقلیه بوده‌اند که در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد تلفات عابران پیاده را در حوادث رانندگی سال‌جاری 28 نفر اعلام کرد و افزود: 87 نفر از کسانی که جان خود را در تصادفات رانندگی از دست داده‌اند سرنشینان وسایط نقلیه بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان ضربه به سر را با 104 مورد مهم‌ترین دلیل تلفات عنوان و اضافه کرد: تلفات ناشی از شکستگی هم نسبت به سال گذشته در همین مدت بیش از 22 درصد افزایش یافته و به 91 نفر رسیده است.

این مسئول از افزایش تلفات حوادث رانندگی در سطح شهرستان زنجان خبر داد و گفت: تلفات حوادث رانندگی زنجان از 111 نفر مدت زمان مشابه سال گذشته به 122 مورد رسیده است.

فروزش تعداد تلفات حوادث رانندگی در شهرستان‌های ابهر، خدابنده، خرم‌دره و طارم را به ترتیب، 43، 19، 18، هشت نفر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه خودروی سواری با 93 مورد درگیری در حوادث منجر به تلفات حوادث رانندگی بیشترین نقش را داشته، متذکر شد: موتورسیکلت هم با 54 مورد درگیری رتبه دوم را در این حوادث داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان اذعان داشت: از آغاز سال‌جاری تاکنون 28 نفر از تلفات حوادث رانندگی از عابران پیاده بوده‌اند و 25 نفر از تلفات هم مربوط به خودروی وانت بار بوده است.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول