اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهزیستی استان زنجان خبر داد

آغاز ارزیابی مهدهای کودک زنجان از 25 آبان ماه

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان از ارزیابی مهدهای کودک استان از 25 آبان ماه خبر داد.

آغاز ارزیابی مهدهای کودک زنجان از 25 آبان ماه

سلمان حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ارزیابی مهدهای کودک از تاریخ اعلام شده در سراسر کشور آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه شرایط فیزیکی و تجهیزات موجود در مهدهای کودک، بهداشت و ایمنی، تغذیه، رعایت قوانین و مقررات و نیروی انسانی کارآزموده و دوره دیده از شاخصه‌هایی است که در این ارزیابی مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: رتبه‌بندی مهدهای کودک شهری و سطح‌بندی مهدهای کودک روستایی از اهدافی است که در اجرای این طرح دنبال می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه طرح ارزیابی مهدهای کودک به صورت سالانه اجرایی می‌شود، اظهار داشت: مهدهای کودک روستایی به رتبه‌های یک تا چهار و مهدهای کودک شهری نیز بر اساس کیفیت ارائه خدمات به یک تا سه ستاره رتبه‌بندی می‌شوند.

این مسئول رتبه‌بندی را عامل ارتقای کیفی خدمات مهدهای کودک بر شمرد و خاطرنشان کرد: تاثیر مهدهای کودک بر شخصیت کودکان غیرقابل انکار است و مربیان آموزش دیده، کارآمد و متخصص در زمینه تربیت کودک می‌توانند به بهترین شکل کودکان را تربیت کنند.

وی به ثمر نشستن کودک و تربیت این نهال ترد و شکننده را بسیار مهم عنوان کرد و اذعان داشت: بهزیستی استان در تلاش است، مهدهای کودک زیر نظارت خود را افزایش دهد.

گفتنی است، در حال حاضر 186 مهد کودک شهری و روستایی در سطح استان در حال فعالیت هستند که توسط تیم ارزیاب شامل روانشناسان و پرستاران و کارشناسان اجتماعی به مدت یک ماه ارزیابی خواهند شد.

انتهای پیام/73005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول