اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب برگزار می‌شود

برپایی ایستگاه نمایشنامه‌خوانی در مرکز هنری بشرویه

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی گفت: در این هفته ایستگاه نمایشنامه‌خوانی «برگ گل سرخ» در این مرکز برگزار می‌شود.

برپایی ایستگاه نمایشنامه‌خوانی در مرکز هنری بشرویه

طاهره کیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: به دلیل مصادف شدن هفته کتاب با ایام عزاداری ماه محرم سعی شده است برنامه‌های اجرایی با محوریت ماه محرم برگزار شود.

وی ادامه داد: به مناسبت این هفته نمایشگاه کتاب عاشورا در مرکز هنری بشرویه برای آشنایی کودکان و نوجوانان با قیام کربلا و شخصیت‌های عاشورایی برپا شده است.

سرپرست مرکز هنری بشرویه از کارگاه معرفی کتاب نگین دانایی با استفاده از روش‌های خلاق خبر داد و عنوان کرد: همچنین در طول هفته فیلم‌های کانون با موضوعیت معرفی کتاب برای اعضا به نمایش در می‌آید.

کیانی متذکر شد: برنامه‌های مختلفی نیز در حوزه فعالیت‌های ادبی این مرکز نیز در حال اجرا است که اجرای طرح ادبی کتاب و شعرخوانی محرم با عنوان کوچه‌های احساس و برگزاری عصر شعر و قصه از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: در زمینه فعالیت‌های هنری هم نیز کارگاه نقاشی و تصویرگری کتاب غنچه‌های سرخ عاشورا در طول هفته برپا می‌شود و در پایان نیز نمایشگاهی از آثار شرکت کنندگان در این کارگاه تشکیل می‌شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه همچنین برپایی ایستگاه مطالعه علم‌های ماندگار در مدارس و نشست نقد و بررسی کتاب شاهین و بشکه‌های باروت را از جمله دیگر برنامه‌های هفته کتاب در کانون بشرویه اعلام کرد.

کیانی تصریح کرد: در پایان هفته نیز گردهمایی اعضای کانون و والدین برگزار می‌شود و از افراد برتر کتابخوانی تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.  

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه مفید و همچنین نهادینه کردن انس با کتاب در کودکان و نوجوانان و همچنین القای مضامین عاشورایی در قالب برنامه‌های اجرایی در برنامه‌ریزی‌های این مرکز برای هفته کتاب مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

انتهای پیام/69006/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول