اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه مطرح کرد

شرکت کودکان بشرویه در مسابقه نقاشی "کتابچه کودکی"

رئیس کتابخانه‌های عمومی بشرویه از برگزاری مسابقه نقاشی "کتابچه کودکی"توسط این نهاد به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد و گفت: بیش از 200 کودک در این مسابقه شرکت کردند.

شرکت کودکان بشرویه در مسابقه نقاشی "کتابچه کودکی"

نرگس روایتی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: کودکان با شرکت در مسابقه نقاشی کتابچه کودکی، به تصویرگری کتاب‌های مورد علاقه خود روی دیوار پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین کودکان پیام‌های کودکانه خود به مناسبت هفته ملی کودک را به صورت فردی و گروهی در قالب نقاشی و پوستر به تصویر کشیدند.

رئیس کتابخانه عمومی بشرویه از برگزاری کارگاه قصه‌گویی در حاشیه این جشنواره نقاشی خبر داد و افزود: به نقش درآوردن محتوای قصه‌های بیان شده در این کارگاه نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط کودکان و نوجوانان به اجرا درآمد.

روایتی متذکر شد: آشنایی کودکان با نویسندگان برجسته و آثار آنان از طریق تصویرگری کتاب‌های این نویسندگان از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

وی یادآور شد: عضویت رایگان کودکان در کتابخانه‌های عمومی سطح شهرستان برای تشویق و ترغیب بیش از پیش کودکان در مسیر انس با کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های این نهاد به مناسبت هفته کودک بوده است.

وی اضافه کرد: در پایان به 10 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/69006/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول