اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان اوقاف کشور خبر داد

فعالیت 7 هزار نفر در مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور از فعالیت آنلاین 7 هزار نفر در مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم در سراسر کشور خبر داد.

فعالیت 7 هزار نفر در مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد شرفخانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اهداف سازمان اوقاف در زمینه بهره‌مندی صحیح و کامل از موقوفات و اجرای نیات وقف شده است، گفت: ایجاد وقف جدید با موضوع نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ عاشورایی از برنامه‌های جدید سازمان اوقاف است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 500 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در مراکز فرهنگی قرآنی کشور ثبت‌نام کردند.

شرفخانی از برگزاری آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در اسفند سال‌جاری به صورت متمرکز در سراسر کشور خبر داد و گفت: بیش از 70 درصد کلاس‌های این طرح در امامزادگان و مراکز فرهنگی قرآنی کشور برگزار شد.

وی با اشاره به ارزیابی منشور توسعه کشور در زمینه فعالیت‌های سازمان اوقاف، اظهار داشت: در سال‌جاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به عنوان یکی از برترین‌های سازمان‌های کشور منصوب شد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور به برگزاری 48 دوره از کلاس‌های تربیت مربی قرآن کریم در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر یک‌هزار و  800 مربی موفق به دریافت گواهی مربی‌گری شدند.

شرفخانی از فعالیت آنلاین 7 هزار نفر در مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم در سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: داوطلبان از طریق آموزش مجازی حفظ قرآن کریم موفق به حفظ هشت جزء قرآن کریم شدند.

وی یکی از برنامه‌های هدفمند سازمان اوقاف را حفظ موضوعی قرآن کریم دانست و بیان داشت: 300 آیه از قرآن کریم استخراج و به صورت کتاب جیبی در 250 هزار نسخه چاپ شد.

انتهای پیام/86003/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول