اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات برگزاری مسابقات قرآن کرمانشاه:

قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت بشر در دنیا و آخرت است

مسئول کمیته تبلیغات ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم کرمانشاه گفت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت بشر در دنیا و آخرت است.

قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت بشر در دنیا و آخرت است

مجتبی کوهگرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در راستای برگزاری سی و‌ ششمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم بستر مناسبی را برای انعکاس اخبار فراهم کرده است.

وی وظیفه خطیر کمیته تبلیغات را پوشش کامل افتتاحیه این دوره از مسابقات دانست و ادامه داد: تهیه و آماده‌سازی فضای سالن مسابقات و طراحی دکوراسیون این برنامه از دیگر اقدامات این کمیته است.

مسئول کمیته تبلیغات ستاد برگزاری مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه خاطرنشان کرد: تهیه، چاپ و توزیع پوستر‌های مسابقات در سطح شهر، ادارات، مراکز قرآنی و سایر دستگاه‌های دولتی از وظایف کمیته تبلیغات به‌شمار می‌رود.

کوهگرد عنوان کرد: ارسال اخبار به روز مسابقات بر روی پورتال سازمان اوقاف کشور، تصویربرداری کامل از برگزاری مسابقات از دیگر فعالیت‌های کمیته مذکور است.

وی تصریح کرد: هدف کمیته تبلیغات، اطلاع‌رسانی برگزاری مسابقات به عموم مردم استان کرمانشاه است و ارسال پیامک در هنگام مسابقات به گروه‌های هدف (جامعه قرآنی، مبلغان، مدیران سازمان‌ها و...) مهم‌ترین فعالیت کمیته خواهد بود.

این مسئول در خصوص تاثیر قرآن کریم در زندگی بشر ابراز داشت: قرآن کریم دربرگیرنده هدایت و سعادت بشر در دنیا و آخرت است و به راهی هدایت می‌کند که مستقیم‌ترین راه محسوب می‌شود.

کوهگرد گفت: انسان‌هایی که با قرآن مانوس هستند، قدرت تشخیص حق از باطل را پیدا می‌کنند و این کتاب آسمانی عامل صعود انسان به‌سوی بهشت خواهد بود و خرمی دل‌ها را در پی دارد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول