اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 بخش

3 هزار اثر به همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان رسید

دبیر هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان گفت: 3 هزار اثر عاشورایی در 9 بخش از سراسر ایران به دبیرخانه همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی در کرمان ارسال شد.

3 هزار اثر به همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان رسید

سمیه یاوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: 3 هزار اثر عاشورایی در 9 بخش به دبیرخانه همایش همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی در کرمان ارسال شده است.

وی بیان داشت: هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی در کرمان با موضوع «راز رشید» و محوریت شخصیت حضرت ابوالفضل (ع) در دو بخش انگلیسی و فارسی برگزار می‌شود.

دبیر هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان با اشاره به اعلام فراخوان انگلیسی این همایش در قالب شعر و داستان عنوان کرد: فراخوان فارسی همایش مذکور به صورت کشوری و در قالب‌‌های شعر، داستان، مقاله، نشریه الکترونیک، نشریه دیواری، سفال، نقاشی، عکس و قصه‌گویی منتشر شد.

یاوری استقبال مربیان و اعضای کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان از هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان را بسیار خوب ارزیابی کرد.

وی افزود: 400 اثر در بخش شعر، 300 اثر داستان، 30 مقاله، 822 اثر نقاشی، 112 اثر در بخش سفال، 90 اثر قصه‌گویی، 900 اثر در قالب عکس، 16 نشریه الکترونیک، 45 نشریه دیواری و 40 اثر شعر و داستان انگلیسی به دبیرخانه این همایش ارسال شده و مورد داوری قرار گرفته است، همچنین 200 اثر متفرقه از چرخه داوری خارج شده است.

یاوری بیان داشت: روند داوری آثار ارسالی به همایش آفرینش‌‌های عاشورایی کرمان با کدگذاری آثار انجام می‌شود و این آثار بدون نام خلق‌‌کننده اثر در اختیار داوران همایش قرار می‌گیرد و پس از بررسی تمام آثار، نفرات برگزیده در هر بخش به صورت جداگانه و به تفکیک اعضا و مربیان انتخاب می‌شوند.

وی برگزاری دو نشست با حضور محمدرضا سنگری نویسنده و پژوهشگر عاشورایی را از جمله برنامه‌های همایش مذکور برشمرد و ابراز داشت: نمایشگاهی از آثار برگزیده همایش در محل برگزاری این برنامه برپا می‌شود.

دبیر هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان گفت: 9 نشست تخصصی با حضور اعضای برگزیده برگزار می‌شود و در این نشست‌ها از توان و دانش کارشناسان و مربیان توانمند کانون کرمان بهره‌مند می‌شود.

یاوری اظهار داشت: هفدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی استان کرمان هفتم آذر ماه طی آیینی از برگزیدگان این همایش در محل اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/80019/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول