اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد تعاون زندانیان قزوین خبر داد

اشتغال 1850 مددجو در زندان‌های قزوین

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین از راه‌اندازی کارگاه شماره دو خرد و بسته‌بندی قند در زندان مرکزی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کارگاه در مجموع یک هزار و 850 نفر از مددجویان در زندان‌های این استان شاغل هستند.

اشتغال 1850 مددجو در زندان‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، مجید زکی‌زاده اظهار داشت: با راه‌اندازی این کارگاه زمینه اشتغال 50 نفر از مددجویان فراهم شد و روزانه بیش از 10 تن قند و شکر در کارگاه شماره دو، بسته‌بندی و روانه بازار می‌شود.

وی افزود: با اجرای این طرح در مجموع یک هزار و 850 نفر از مددجویان در زندان‌های استان قزوین شاغل هستند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان قزوین کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و کاهش فشارهای ناشی از بی‌کاری و فقر مالی را از ویژگی‌های مهم توسعه اشتغال در زندان‌ها برشمرد و عنوان کرد: در سال جاری توسعه اشتغال و حرفه‌‌آموزی زندانیان در دستور کار این مرکز قرار گرفته و بسیاری از برنامه‌های زیربنایی از جمله تولید دام مولد در حال گسترش است.

زکی‌زاده همچنین به سایر فعالیت‌های شغلی مددجویان اشاره کرد و گفت: در بخش کشاورزی بیش از 200 تن ذرت علوفه‌ای از مجتمع کشت و صنعت فارسیان برداشت شده و در این بخش 60 نفر از مددجویان اشتغال به‌کار دارند.

انتهای پیام/77002/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول