اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نکا خبر داد

کمک 640 میلیونی ریالی خیران نکایی به زندانیان غیرعمد

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نکا از کمک 640 میلیون ریالی خیران نکایی به زندانیان غیرعمد خبر داد.

کمک 640 میلیونی ریالی خیران نکایی به زندانیان غیرعمد

سید عسگری ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم انجمن حمایت از زندانیان، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی اظهار داشت: اعضای این انجمن با تمام توان برای شناسایی و آزادسازی زندانیان غیرعمد که بنا به هر دلیلی در زندان به سر می‌برند تلاش همه‌جانبه دارند.

ابراهیم‌نژاد با تأکید بر اینکه در همه ادیان حس کمک به همنوع وجود دارد، یادآور شد: در دین مبین اسلام نیز به عنوان کامل‌ترین دین باید نمود بیشتری داشته باشد.

وی افزود: اعتقاد ما به عنوان یک مسلمان بر این است، چون کامل‌ترین دین را داریم و پرچم اصول اخلاقی، اعتقادی و صداقت در دست ما قرار دارد، باید در اصول اخلاقی و دینی نسبت به سایر ادیان، بهتر عمل کنیم.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نکا یادآور شد: زندانیان غیرعمد شامل زندانیانی که برای پرداخت مهریه، دیه، تصادفات رانندگی غیرعمد را شامل می‌شود.

ابراهیم‌نژاد ادامه داد: عمل و کار خیری برتر و بهتر از آزادسازی یک فرد که سرپرستی یک خانواده را به عهده دارد و به دلیلی غیرعمد در زندان گرفتار شده است، نیست و به همین دلیل نیز هر ساله تعداد زیادی از افراد غیرعمد در بند آزاد می‌شوند.

وی بیان داشت: کمک به زندانیان برای آزادی را از بزرگ‌ترین باقیات‌الصالحات است که همه خیران در این رابطه اهتمام ویژه داشته باشند.

 مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان نکا اظهار داشت: فعالیت انجمن حمایت از زندانیان در حقیقت یک حماسه اجتماعی است و شکل‌گیری این حماسه اجتماعی جز  با همت عمومی مردم امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/86002/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول