اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان عنوان کرد

احداث 15 هزار مترمربع فضای کتابخانه‌ای توسط خیران کرمانی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: 15 هزار متر مربع فضای کتابخانه‌ای در استان کرمان توسط خیران کتابخانه‌ساز احداث شده است.

احداث 15 هزار مترمربع فضای کتابخانه‌ای توسط خیران کرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد حسین‌زاده ظهر امروز در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به مناسبت آغاز هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در سطح استان کرمان 122 باب کتابخانه عمومی وجود دارد که 23 باب آن توسط خیران احداث شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به احداث 15 هزار متر مربع فضای کتابخانه‌ای در استان کرمان توسط خیران گفت: در مجموع 65 هزار متر مربع فضای کتابخانه‌ای در استان کرمان با یک میلیون و 450 هزار جلد کتاب وجود دارد.

حسین‌زاده افزود: استان کرمان به لحاظ کشوری در امر کتاب و کتابخانه از وضعیت مطلوبی برخوردار است و توانسته‌‌ رتبه چهارم در امانت کتاب، رتبه سوم در تعداد مراجعان، رتبه پنجم در تعداد عضو، رتبه هفتم در تعداد کتابخانه‌ها و رتبه هشتم در تعداد کتاب را به دست آورد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر 61 انجمن کتابخانه عمومی با 560 نفر عضو، 24 کمیته نهضت مطالعه مفید، 63 کانون ادبی کتابخانه‌ای با 4 هزار نفر عضو و 23 کانون مطالعاتی کتابخانه‌ای با 17 هزار نفر عضو در کرمان فعالیت دارند.

انتهای پیام/80017/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول